برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۴۵ منطقه لرستان
کد خبر: 4096580
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۴۵ منطقه لرستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در ۴۵ منطقه لرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌اله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌اله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان شامگاه چهارشنبه، ۱۱ آبان در گفت‌وگو با شبکه افلاک، گفت: مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور جمعه این هفته در ۴۵ منطقه از لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به‌یژه شهدای دانش‌آموز، به صدا در آوردن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برگزاری نشست‌های سیاسی بصیرتی در مدارس و دانشگاه‌ها، همایش تجلیل از مادران شهدای دانش‌آموز و دانشجو، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در طول مسیر راهپیمایی از مهمترین برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان در لرستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: راهپيمايی يوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر كشور جمعه، ۱۳ آبان در شهرهای مختلف استان لرستان برگزار می‎شود كه در خرم‌آباد ساعت ۱۰ صبح از ميدان شهدا سه راه اسدآبادی، خيابان انقلاب، مصلی الغدير آغاز خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مراسم ۱۳ آبان در شهرستان الیگودرز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه و در شهرستان ازنا ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید صادقی به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم در شهرستان دورود از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه و در شهرستان پلدختر نیز از ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت میدان امام و مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه این مراسم در کوهدشت، ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدا، چهارراه الله اکبرمسجد صاحب الزمان(عج) و در شهرستان سلسله نیز از ساعت ۱۱ صبح از میدان امام(ره) به سمت مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در دلفان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام(ره) به سمت مصلی نمازجمعه و در چگنی ساعت ۱۱ صبح از خیابان بسیج به سمت مصلی نمازجمعه و در رومشکان نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از خیابان امام(ره) به سمت مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار می‏‌شود.

 

انتهای پیام
captcha