استفاده از تشکل‌های مردمی در سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
کد خبر: 4098082
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

استفاده از تشکل‌های مردمی در سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به تنظیم سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش شده براساس منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر پیش رو از حضور تشکل‌های مردمی استفاده کنیم تا ابتکارات و ابداعات بیشتری در برنامه‌ها رقم بخورد.

حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری، معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری، معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز ۱۷ آبان ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: امام راحل و آیت الله خامنه‌ای از ذخایر تشییع و جهان اسلام بوده و هستند.

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی‌ها و مشت‌هایی که گره و گام‌هایی که برداشته می‌شود همه جزو حسنات است، افزود: انقلاب اسلامی که این خون‌های مطهر فدای آن شد امروز به بار نشسته و ثمرات آن را می‌بینیم.

وی با تأکید بر اثر وضعی برکت حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: وشمن ۴۳ سال است که برای نابودی نظام اسلامی نسخه می پیچد و در این مقطع زمانی نیز تمام قدرت خود را در کنار هم قرار دادند تا جنگ احزابی علیه ایران قوی به راه بیندازند.

عرب انصاری بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نظم قدرت‌های جهانی را بهم ریخته و آمریکا در حال فروپاشی است؛ دشمنان از بهانه‌های قومی، مذهبی و جنسیت برای فتنه اخیر استفاده کردند تا جلوی قدرت ایران اسلامی را بگیرند اما به اعتراف خود باز هم شکست خوردند.

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فتنه و اغتشاشات اخیر، گفت: قدرت دفاعی و قدرت نرم از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران بوده که اثر خود را سطح منطقه و دنیا گذاشته است.

عرب انصاری با اشاره به اینکه امام و مردم نعمت عظما هستند، اظهار کرد: مسئولان باید خود را به مردم و امام امت نزدیک کنند، اما مسئولان بی تفاوتی که فاصله می‌گیرند قطعاً حذف خواهند شد.

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گلایه از سکوت برخی خواص و مسئولان در جریانات اخیر، بیان کرد: با توجه به تنظیم سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش شده براساس منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر پیش رو از حضور تشکل‌های مردمی استفاده کنیم تا ابتکارات و ابداعات بیشتری در برنامه‌ها رقم بخورد.

وی با ابراز رضایت از برنامه‌های استان در مناسبت‌های ملی و مذهبی، یادآور شد: با توجه به دغدغه‌ها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پشتوانه کافی برخوردار است.

 

انتهای پیام
captcha