پذیرش مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی از یکم آذر آغاز می‌شود
کد خبر: 4101102
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
حجت‌الاسلام ناصر رفیعی خبر داد:

پذیرش مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی از یکم آذر آغاز می‌شود

رئیس مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی از آغاز پذیرش این مجتمع از ابتدای آذر به مدت ۹ روز خبر داد.

ناصر رفیعی، رئیس مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، رئیس مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی جامعةالمصطفی العالمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اعلام این خبر که پذیرش این مجتمع از ابتدای آذر آغاز می‌شود و به مدت ۹ روز است، اظهار کرد: برنامه پذیرش دانش‌پژوهان طبق برنامه زمانبندی آموزشی جامعةالمصطفی است که برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از میان طلاب ایرانی و غیرایرانی دانش‌پژوه می‌پذیرد.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه افزود: داوطلبان می‌توانند در ۵ رشته تاریخ اهل‌بیت(ع)، سیره پیامبراعظم(ص)، تاریخ تمدن اسلامی، تاریخ معاصر جهان اسلام و تاریخ تشیع از تاریخ یکم لغایت نهم آذر برای ثبت‌نام به سامانه سمپاد مراجعه کنند.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون کتبی پنجشنبه هشتم دی‌ به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و مصاحبه علمی و تخصصی به صورت حضوری توسط گروه علمی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رفیعی ادامه داد: آزمون کتبی از دروس عمومی و دروس حوزه دانشی خواهد بود و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی در نیمه دوم دی است؛ لذا داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و مطالعه دفترچه آزمون از طریق سامانه سمپا به نشانی rsampa.miu.ac.ir به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha