اغتشاشات اخیر جزء فتنه‌های آخرالزمان است
کد خبر: 4101112
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان:

اغتشاشات اخیر جزء فتنه‌های آخرالزمان است

رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی اصفهان گفت: استبکار پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی به کار گرفت و همیشه ناکام ماند، امروز هم این اغتشاشات و آشوب‌هایی که شاهد آن هستیم جزء فتنه‌های آخرالزمان است که باید همه بصیر و بیدار باشیم.

سیدامیر رضا طاهایی، رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی اصفهان

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامیر رضا طاهایی، رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی اصفهان، عصر امروز ۲۹ آبان، در جلسه عمومی رئیس معاونین این نمایندگی با طلاب و دانش‌آموختگان مجتمع آموزش عالی اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر و غربال شدن در آخرالزمان، تنها راه نجات را تقویت بنیه علمی، ایمانی و توسل به اهل‌بیت(ع) عنوان کرد.

وی به تلاش ۹۰۰ ساله استکبار جهانی برای حاکم شدن، به تلاش‌های امام خمینی(ره) در جهت خنثی‌سازی نظام شیطانی و ظالمانه آن‌ها اشاره کرد و افزود: نظام استکبار از روز اول انقلاب شروع به فعالیت و برنامه‌ریزی و کودتا برای رسیدن به اهداف شوم خود کرده و از هر فرصتی به نفع خود بهره می‌برد. انواع و اقسام کودتا‌ها را به راه انداخته است؛ کودتای نظامی، کودتای فرهنگی، فشار‌های اقتصادی و غیره. این اغتشاشات و کودتا‌ها جزء فتنه‌های آخرالزمان است.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه بیان کرد: آخرالزمان، زمان غربال است؛ غربالگری که از زمان حضرت پیامبر(ص) شروع شد و سقیفه، عاشورا، توابین و ده‌ها غربال دیگر که آن را می‌شانسیم. ما شیعیان هم غربال‌های بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم، به خصوص بعد از انقلاب اسلامی ایران این غربال‌ها بیشتر شد. باید بسیار مواظبت و تلاش کنیم تا همه زیر پرچم و لوای اهل‌بیت(ع) باشیم.

رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی اصفهان با اشاره به اینکه مبنای نمایندگی اصفهان بر این است که وضعیت علم آموزی و فراگیری علوم مکتب اهل‌بیت(ع) برای دانش‌آموختگان و طلاب تسهیل گردد، افزود: بنای ما این است که طلبه برای درس خواندن و ادامه تحصیل هیچ مشکلی نداشته باشد.

انتهای پیام
captcha