بوشهر در سرانه ورزشی دانش‌آموزی جایگاه دوم کشوری را دارد
کد خبر: 4101236
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

بوشهر در سرانه ورزشی دانش‌آموزی جایگاه دوم کشوری را دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بوشهر در سرانه ورزشی دانش‌آموزی در جایگاه دوم در کشور قرار دارد و طبق مهندسی فرهنگی این طرح‌های توسعه‌ای فضاهای ورزشی با نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی محقق خواهد شد. 

نشست مدیر کل آموزش و پرورش بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، در نشست خبری که در محل سالن کنفرانس خبرگزاری ایرنا برگزار شد، با اشاره به پیگیری ایجاد دانشگاه صنعت نفت و گاز، اظهار کرد: برنامه پنج ساله کنکور با موضوع مشاوره و انگیزشی در بوشهر در حال بهبود رویه و اجرای آیین‌نامه‌ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گزارش نموداری از طرح‌های توسعه‌ای سرانه و اماکن درمانی و فضاهای ورزشی  ارائه کرد و افزود: استان بوشهر در سرانه ورزشی دانش‌آموزی در جایگاه دوم در کشور قرار دارد و طبق مهندسی فرهنگی این طرح‌ها با نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی محقق خواهد شد. 

موحدی گفت: ۶۰ هتکار از زمین‌های بنیاد مستضعفان به‌عنوان فضاهای آموزشی و تربیتی به املاک سنددار آموزش و پرورش بر می‌گردد.

وی از راه‌اندازی قرارگاه عدالت تربیتی خبر داد و گفت: شناسایی استعدادهای درخشان و رفع آسیب‌های علمی و آموزشی و آماده‌سازی تجهیزات یاددهی یکی از اهداف برنامه‌های پنج ساله آموزش و پرورش در استان بوشهر است. 

 

انتهای پیام
captcha