مسابقه قرآنی «آیه و تصویر» برگزار می‌شود
کد خبر: 4101798
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

مسابقه قرآنی «آیه و تصویر» برگزار می‌شود

مسابقه «آیه و تصویر» با موضوع سبک زندگی قرآنی به همت ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن کریم مسابقه قرآنی «آیه و تصویر» را با موضوع سبک زندگی قرآنی از 5 تا 15 آذرماه برگزار می‌کند. 

براساس این مسابقه هر روز تصاویری بارگذاری‌ و در سامانه برای شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود که آنها بعد از دیدن تصویر بایستی آیه‌ای که بیشترین ارتباط مفهومی را با تصویر داشته، انتخاب و ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و ورود به سامانه مسابقه از طریق لینک بارگذاری شده در کانال که هر شب راس ساعت ۱۸ یعنی یک ساعت قبل از شروع مسابقه در کانال جلسات خانگی قرآن بارگذاری می‌شود، مشخصات فردی خود را ثبت کنند.

این مسابقه به‌صورت چندگزینه‌ای طراحی شده و گزینه‌ای که بیشترین ارتباط با تصویر را دارد، انتخاب و ارسال می‌شود. هر شب رأس ساعت ۱۹ سامانه مسابقات فعال شده و اعضا از ساعت ۱۹ تا ۲۴ فرصت شرکت خواهند داشت و از لحظه انتخاب دکمه‌ شرکت در مسابقه ۱۰ دقیقه فرصت انتخاب آیه مربوط با تصویر را دارند. هر پاسخ صحیح معادل پنج امتیاز برای شرکت‌کننده ثبت می‌شود.

براساس اعلام ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن کریم به تمامی شرکت‌کنندگانی که در طول مسابقه امتیاز کامل ۱٠٠ را دریافت کنند هدایای نقدی اعطا می‌شود.

ثبت‌نام در مسابقه «آیه و تصویر»

مسابقه قرآنی «آیه و تصویر» برگزر می‌شود

انتهای پیام
captcha