ضرورت ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه‌های فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان
کد خبر: 4102951
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

ضرورت ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه‌های فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان

استاندار کردستان بر به کارگیری ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه‌های فرهنگی به منظور اثر گذاری بیشتر تأکید کرد و گفت: تجدید نظر در طراحی‌ها، باعث پذیرش، درونی و نهادینه شدن آن برای همیشه خواهد شد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، ششم آذرماه در پنجمین نشست شورای آموزش‌و‌پرورش استان، بر برگزاری مستمر و منظم جلسات شورا و جبران عقب‌ماندگی در تشکیل نشست‌های کاری تأکید کرد و گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش باید بر اساس تقویم زمان بندی برگزار و کوتاهی در این رابطه غیر قابل قبول است.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی مرتبط با ستاد اقامه نماز، بر بهر‌ه‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری دوره‎های مذکور تأکید کرد و افزود: ضمن بازنگری در نحوه پیگیری اقدامات، باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از ابتکار، خلاقیت و ایده‌پردازی استفاده کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه تجدید نظر در طراحی‌ها، باعث پذیرش، درونی و نهادینه شدن آن برای همیشه خواهد شد، بر بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های صاحب نظران تأکید و اظهار کرد: برنامه‌ها باید منتج به نتیجه مطلوب شود.

وی عملکرد آموزش‌و‌پرورش در خصوص انسداد مبادی ورودی بی‌سوادی و جایگاه استان در پوشش تحصیلی دانش‌آموزان لازم‌التعلیم و قرار گرفتن کردستان بالاتر از میانگین کشوری را مطلوب ارزیابی و از اقدامات صورت گرفته تشکر کرد.

زارعی‌کوشا در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ضرورت تداوم آموزش حضوری دانش‌‌آموزان، خواستار نظارت جدی بر فعالیت مراکز آموزشی و پیگیری دقیق برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان شد.

انتهای پیام
captcha