مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4103154
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ در آزادشهر برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و جمعی از قرآن آموزان و والدین امروز، ۷ آذر در مهد قرآنی نغمه‌های آسمانی آزادشهر برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ در مهد قرآنی نغمه‌های های آسمانی آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و جمعی از قرآن آموزان و والدین امروز، ۷ آذر در مهد قرآنی نغمه‌های آسمانی آزادشهر برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر در این مراسم در جمع قرآنیان با بیان اینکه شهدا، بهترین وسیله و ارتباط بین ما و خدای متعال هستند، گفت: عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره خاطره آنها گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام طالبی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی و تبلیغاتی خود تمامی اهداف و ارزش‌های معنوی را در جامعه مورد هجمه خود قرار دادند و باید مردم و مسئولان با بصیرت برای شکست اهداف استکبار اقدام کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: دشمن با عوامل مزدور، خود فروخته و خائن در یک جنگ ترکیبی و پیچیده می‌خواهد ایران را دچار ناامنی کند تا جلوی پیشرفت و حرکت رو به جلوی این ملت را بگیرد ولی به لطف الهی، هوشیاری و وحدت ملت این توطئه‌ها به شکست روبه رو شد و دشمن به اهداف خباثت آمیز خود دست نیافت.

وی جهادتبیین به عنوان بهترین و مؤثرترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم، قدرت نرم دشمنان و توطئه‌های مستمر آنها نام برد وتصریح کرد: تبیین مفاهیم عالی اسلام مانند سبک زندگی اسلامی، تبیین حکمرانی دینی و اسلامی، تبیین هنرمندانه جذابیت‌های اسلام و حاکمیت اسلامی برای مردم و جهان یکی از کارهای مهم و وظیفه همگانی است و همه موظف هستند اولویت‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و شعارهای انقلاب را به ویژه در مناطق محروم معرفی کنند.

 

انتهای پیام
captcha