اعلام فراخوان جشنواره « فجر تا فجر» در اردبیل
کد خبر: 4103164
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

اعلام فراخوان جشنواره « فجر تا فجر» در اردبیل

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در سایت ستاد اقامه نماز استان منتشر شد.

مدیر ستاد اقامه نماز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، هفتم آذرماه در اردبیل اظهار کرد: امسال جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ترویج مفاهیم نماز و تبیین کارکردهای آن در ابعاد فردی، اجتماعی و بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی از نمادهای بنیادین گفتمان انقلاب اسلامی است.

عبدی گفت: ستاد اقامه نماز کشور با استعانت از الطاف الهی و در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی، استفاده از ظرفیت مردمی و از منظر صاحبان فکر و اندیشه و هنر، نسبت به برگزاری جشنواره علمی پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» اقدام می‌نماید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ادامه داد: این جشنواره در دو بخش کودکان و دانش آموزان(سه تا ۱۸ سال) و بزرگسالان(۱۸ سال به بالا) شامل؛ دانش آموزان، کودکان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، فرهنگیان و مربیان می‌شود.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳٠ آذرماه سال‌جاری به ستاد اقامه نماز استان‌ اردبیل ارسال و یا با شماره تماس ۳۳۷۴۸۴۹٠ تماس حاصل فرمایند، همچنین می‌توانند با پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی namaz.ir، سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۷ و یا کانال‌های جشنواره در شبکه‌های اجتماعی noor_namaz@ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha