فراخوان دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» منتشر شد
کد خبر: 4103609
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

فراخوان دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» خبر داد.

رضا کلاه کجحجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: شورای اقامه نماز اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» را با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز برگزار می‌کند.

وی با بیان این‌که این جشنواره در رشته‌های شعر و داستانک (حداکثر ۱۵۰ کلمه) برگزار می‌شود، ضمن دعوت از علاقه‌مندان و نویسندگان و شاعران سراسر کشور برای مشارکت در این رویداد معنوی و ادبی گفت: موضوعات این جشنواره شامل نماز، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه و ذکر و دعا است و محدودیتی در تعداد ارسال آثار و قالب در شعر  وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر به میزبانی شهرستان شوشتر ۳۰ آذرماه و برگزاری اختتامیه این جشنواره در دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

کلاه‌کج افزود: هئیت داوران در هر بخش سه نفر را انتخاب و دبیرخانه از آنان برای حضور در آیین اختتامیه دعوت خواهد کرد. با توجه به مقررات این رویداد ادبی و ارزشی، حضور شاعران و نویسندگان برگزیده، در مراسم اختتامیه جشنواره الزامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: نویسندگان و شاعران علاقه‌مند به شرکت در جشنواره ملی «ذکر» می‌توانند ضمن هماهنگی، آثار خود را به شماره ۰۹۱۶۸۲۶۴۴۸۷ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha