هیچ زوجی نباید معطل جهیزیه برای شروع زندگی باشد
کد خبر: 4103741
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

هیچ زوجی نباید معطل جهیزیه برای شروع زندگی باشد

دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان قم، گفت: از جمله کارهایی که سبب شادی مردم شده و باید بیشتر انجام شود اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان است و هیچ زوجی نباید معطل جهیزیه برای شروع زندگی باشد.

سردار سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم اهدای بیش از ۶۰۰ سری جهیزیه به نیت شهدا به زوج‌های جوان ذیل کنگره ملی شهدای استان قم که عصر امروز ۹ آذرماه، در صحن مقدس جمکران برگزار شد اظهار کرد: برخی از جهیزیه‌های اهدایی توسط سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، ۱۷ قلم و برخی ۱۳ قلم و کمتر بیشتر است و این کار جای تقدیر دارد.

حزنی بیان کرد: از جمله کارهایی که سبب شادی مردم شده و باید بیشتر انجام شود اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان است و هیچ زوجی نباید معطل جهیزیه برای شروع زندگی باشد.

وی گفت: کمیته امداد، آستان قدس، بنیاد علوی، بنیاد برکت و بهزیستی در کنار سپاه کار اهدای جهیزیه را انجام می‌دهند این کار باید استمرار داشته باشد اهدای جهیزیه به زوج‌ها سبب ایجاد شادی در شهر‌ها می‌شود.

دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی که همواره علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر می‌کنند فقط به خاطر کنترل جمعیت از ما قدردانی کردند و حتی لوح هم برای ما ارسال کردند این یعنی باید عکس این کار را انجام دهیم، ازدواج آسان جلوی طلاق‌های بی‌مورد را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: جهیزیه‌های اهدایی همگی اقلام ایرانی هستند با این حرکت دو کار انجام شده هم تولید ملی ارزشمند می‌شود و هم شادی‌ ایجاد می‌شود.

حزنی گفت: از فرمانده سپاه و استاندار قم و‌ همه آنهایی که این کنگره را با این عظمت برگزار کردند قدردانی می‌کنم، اهداء جهیزیه‌ به نیابت از شهدا، کار ارزشمندی است که جای تقدیر دارد، به شخصه از همه عزیزانی که در شهر مقدس قم به فکر اقشار کم‌درآمد هستند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
captcha