برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان اردبیلی
کد خبر: 4104562
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان اردبیلی

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات به عمل آمده چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان هفته جاری برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدغلامحسین خلیلی‌موسوی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، ۱۳ آذرماه، در جلسه هماهنگی برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان اردبیل اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز، چهل و یکمین دوره مسابقات دانش آموزی از ۱۵ آذر همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در رشته‌های بخش آوایی که شامل حفظ و قرائت قرآن کریم است در رشته اذان و مداحی برادران و رشته دعاخوانی خواهران شرکت خواهند کرد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به رشته‌های بخش پژوهشی این مسابقات نیز اشاره کرد و افزود: انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، فهم قرآن و گفتمان مهدوی رشته‌های این بخش از مسابقات است که دانش آموزان علاقمند در آن شرکت خواهند کرد.

خلیلی موسوی با بیان اینکه این مسابقات از ۱۵ آذرماه سال جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://pada.medu.ir از بخش پرورشی وارد سامانه نورینو شده و ضمن ثبت نام در رشته‌های مورد علاقه محتوای مسابقات را نیز دریافت کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتخارآفرینی دانش آموزان قرآنی اردبیل اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان با حضور در این مسابقات در حقیقت رقابتی ارزشمند و معنوی در سطوح آموزشگاهی تا استانی و کشوری را انجام داده و مراحل بعد در سال آینده به انجام می‌رسد.

انتهای پیام
captcha