طرح نجات اقتصادی و عدم فتنه‌انگیزی؛ اولویت رئیس‌جمهور آینده لبنان
کد خبر: 4104633
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد:

طرح نجات اقتصادی و عدم فتنه‌انگیزی؛ اولویت رئیس‌جمهور آینده لبنان

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان اجرای طرح نجات اقتصادی و عدم فتنه‌انگیزی با طرح موضوعات اختلاف‌برانگیز به نفع رژیم صهیونیستی را اولویت رئیس‌جمهور آینده لبنان توصیف کرد.

به گزارش ایکنا مهر نوشت: شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: اولویت کنونی انتخاب رئیس‌جمهوری است که طرح نجات اقتصادی را پیاده کند و موضوعات اختلافات برانگیز را که به نفع اسرائیل است و موجب فتنه می‌شود، مطرح نکند.

وی در ادامه بر ضرورت گفت‌وگو و تفاهم در این زمینه تأکید کرد.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: لبنان سه دستاورد علیه رژیم اسرائیل به دست آورده است که شامل آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰، ایجاد بازدارندگی در برابر اسرائیل در سال ۲۰۰۶ که هنوز پابرجاست و سوم ترسیم مرز دریایی است که اگر تهدیدات مقاومت نبود، رخ نمی‌داد.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: مقاومت عامل قدرت لبنان است. مقاومت یکی از پایه‌های لبنان است که احدی نمی‌تواند گزندی به آن وارد کند.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: رژیم صهیونیستی خطر واقعی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد. اسرائیل خطری برای فلسطین، لبنان، منطقه و جهان است. این رژیم اشغالگر به جنایات خود ادامه می‌دهد. کل تاریخ این رژیم، قتل و آواره کردن، اعدام؛ جنایات و اشغال مناطق جدید است.

وی افزود: در حال حاضر آمریکا حامی اصلی رژیم اسرائیل است. آمریکا به طور دائم به دنبال ایجاد هرج‌ومرج در لبنان و مانع از رسیدن برق به آن است. آمریکا در همه امور لبنان دخالت می‌کند.

انتهای پیام
captcha