برگزاری آیین بدرقه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان آذربایجان غربی
کد خبر: 4104894
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

برگزاری آیین بدرقه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان آذربایجان غربی

آیین بدرقه دانش‌آموزان آذربایجان غربی برای بازدید از مناطق عملیاتی، امروز، ۱۵ آذرماه برگزار شد.

راهیان نور فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌‌های اسلام استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت 15 آذر در آیین بدرقه دانش‌آموزان برای بازدید از مناطق عملیاتی، گفت: راهیان نور خط، مکتب و آرمان شهدا را در جامعه اسلامی زنده نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه اردوهای معنوی و زیارتی راهیان نور یک فرصت ارزشمند به شمار می‌رود، که می‌توان از آن برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلام حداکثر استفاده را کرد، گفت: بنابراین باید برای رونق هرچه‌بیشتر این اردوها اهتمام شود، خوشبختانه استقبال نسل جدید نیز از این رویداد خوب است.

وی با بیان اینکه، ذهن، روحیه و عمل انقلابی باید توام با یکدیگر باشد، ادامه داد: این محافل معنوی یک فرصت ارزشمند برای تربیت نسل جدید به شمار می‌رود، بنابراین باید حداکثر استفاده را از آن کرد، که این مهم بر دوش والدین و اولیای مدارس است.

مسئول دفتر نمایندگی‌ولی‌فقیه در سپاه سردشت با بیان اینکه، باید متوجه باشیم شهدای ما برای حفظ ارزش‌های عاشورا و اسلام، قدم در کربلای جبهه‌ها گذاشتهاند و خود، اسوه ایثار و شهادت شدند، ادامه داد: بنابراین یاد و خاطره آنها همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع، مقاومت، ایثار و شهادت به نسل جدید کشورمان تاکید کرد و گفت: رسانه‌های جمعی، فرهنگیان، نخبگان و روحانیان باید در این سمت‌وسو گام‌های بلندی بردارند و به وظیفه خود در این زمینه به‎‌خوبی عمل کنند.

حمزه‌صحیحی راهیان نور را یک سفر معنوی و ارزشمند دانست و گفت: باید حداکثر بهره‌برداری را از فواید بی‌شمار آن کرده و دیگران را نیز از این برکات بهره‌‌مند کنیم.

انتهای پیام
captcha