برگزاری نشست «جهاد تبیین» در حوزه علمیه حضرت زهرا(س) اراک
کد خبر: 4105065
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

برگزاری نشست «جهاد تبیین» در حوزه علمیه حضرت زهرا(س) اراک

نشست اخلاقی با موضوع «جهاد تبیین» امروز، 15 آذر، در مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان از توابع شهرستان اراک برگزار شد.

نشست جهاد تبیین در حوزه علمیه حضرت زهرا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدعلی عدالت، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی، امروز، 15 آذر، در نشست اخلاقی با موضوع «جهاد تبیین» در مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان بیان کرد: جهاد تبیین موضوعی است که در بیانات مقام معظم رهبری بارها مورد تأکید قرار گرفته و ابعاد مختلف آن توصیف شده است، معظم‌له جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

وی با استناد به فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند: خیلی از حقایق باید تبیین شوند، ادامه داد: این جمله به‌معنای این است که هنوز بسیاری از حقایق تبیین‌ نشده یا به‌خوبی این کار انجام نشده ‌است. در مقابل تبیین، حرکت گمراه‌کننده و تحریف‌کننده دشمن وجود دارد که از جوانب مختلف متوجه نظام است و قصد دارد افکار مردم مسموم کند. جهاد تبیین بیش از هر چیزی معطوف به آینده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ‌شناختی علیه انقلاب اسلامی، کشتن امید به آینده در افکار عمومی است. در واقع دشمن با تحریف تاریخ و گذشته انقلاب و تهاجم چند بعدی در وضعیت کنونی، به دنبال ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر با رونق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در بستر فضای مجازی، سرعت انتقال داده‌ها و محتوا برخط و آنلاین شده است. هجمه ناجوانمردانه دشمن در این بسترها به همراه فیلترینگ محتوایی و حبابی باعث شده است تا بسیاری از حقایق در غبار ابهام و شایعه و جنگ روانی و هزاران شبهه منتشر شده ذهن نسل جوان را با تردید مواجه کند.

انتهای پیام
captcha