مایک تایسون، قهرمان بوکس جهان در لباس احرام + ویدئو
کد خبر: 4105762
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

مایک تایسون، قهرمان بوکس جهان در لباس احرام + ویدئو

مایک تایسون، بوکسور مشهور و قهرمان بوکس حرفه‌ای سنگین‌وزن جهان و دی جی خالد، تهیه کننده فلسطینی ـ آمریکایی برای انجام عمره مفرده به مکه مکرمه مشرف شده‌اند. این هنرمند آمریکایی ویدئوها و تصاویر متعددی از زیارت کعبه را به اشتراک گذاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از The News،  خالد در این ویدئوها و تصاویر منتشر شده نوشت: بار دومی که در مکه قدم زدم اشک از چشمانم سرازیر شد. اشک شوق. تمام زندگی‌ام می‌خواستم برای نماز و شکر خدا به مکه بروم. برای دنیا، برای عشق بیشتر، برای زندگی بیشتر دعا کردم. آرامش بیشتر، شادی بیشتر، سلامت و امنیت برای همه ما.

مایک تایسون نیز در ویدئویی که دی جی خالد در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته دیده می‌شود.

پیش‌تر خالد هنگام عزیمت به مکه، تصویری را با تایسون منتشر کرد.

مایک تایسون زمانی که در سال 1992 به زندان افتاد، اسلام را پذیرفت. تایسون از سال ۱۹۸۵ وارد دنیای بوکس حرفه‌ای شد و در ۱۹۸۶ قهرمان دستهٔ فوق‌ سنگین شورای جهانی مشت‌زنی شد. یک سال بعد قهرمانی در رقابت‌های اتحادیه جهانی مشت‌زنی و فدراسیون بین‌المللی مشت‌زنی را هم به‌دست‌آورد و قهرمان بلامنازع جهان در فاصلهٔ سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ شد. این بوکسور آمریکایی در سال 2006 از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد.

خالد محمد خالد، هنرمند فلسطینی‌تبار معروف به دی‌ جی خالد، تهیه‌کننده موسیقی و اهل لوئیزیانا در آمریکا است که با نام دی‌ جی خالد شناخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha