برنامه‌های «کاروان قرآنی حاج قاسم سلیمانی» در هفته مقاومت
کد خبر: 4110465
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
حجت‌الاسلام شفیعی تشریح کرد:

برنامه‌های «کاروان قرآنی حاج قاسم سلیمانی» در هفته مقاومت

دبیر کمیته قرآن ستاد بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن تشریح ویژه‌برنامه‌های «کاروان قرآنی حاج قاسم سلیمانی» گفت: شنبه ۱۰ دی ماه و بعد از ورود کاروان به کرمان، جامعه قرآنی در گلزار شهدای کرمان حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر سر مزار شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلمانی حاضر شده و اجرای برنامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی، دبیر کمیته قرآن ستاد بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن تشریح ویژه‌برنامه‌های «کاروان قرآنی حاج قاسم سلیمانی» گفت: همزمان با سومین سالگرد سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی کاروان قرآنی به‌نام ایشان در تهران تشکیل شد و قرار است این کاروان در هفته مقاومت برنامه‌های قرآنی را چندین نقطه از شهر‌های مختلف کشور داشته باشد.

وی افزود: شهر‌های تهران، کرمان، یزد، اردکان، نائین، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، بروجن، شهرکرد، کاشان و مشهد اردهال از دهم تا ۱۵ دی‌ماه میزبان «کاروان قرآنی حاج قاسم سلیمانی» هستند که طی آن با حضور کاروان در این شهر‌ها جلسات قرائت و انس با قرآن برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته قرآن ستاد بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: اولین برنامه کاروان پنجشنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای بهمن با برگزاری یک محفل انس با قرآن آغاز خواهد شد. بعد از آن کاروان قرآنی با حضور جمعی از چهره‌های شاخص جامعه قرآنی کشور به شهر کرمان اعزام خواهد شد.

شفیعی با اشاره به اینکه شنبه ۱۰ دی‌ماه و بعد از ورود کاروان به کرمان، جامعه قرآنی در گلزار شهدای کرمان حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر سر مزار شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلمانی حاضر خواهند شد، تصریح کرد: در مزار شهدا نیز برنامه‌های قرآنی تدارک دیده شده که برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت قاریان مطرح کشوری و بین‌المللی ازجمله آن‌ها است.  

وی بیان کرد: کاروان بعد از آن به رابُر قنات، ملک زادگاه شهید سلیمانی و در مسجد اهل بیت(ع) حاضر شده و اجرای برنامه خواهد داشت. بعد از این برنامه نشست مشترکی با عنوان «راهکار‌های بهره‌گیری از ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پیشبرد فعالیت‌های قرآنی» با حضور جامعه قرآنی کشور و اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کرمان در منزل امام جمعه کرمان برگزار خواهد.

دبیر کمیته قرآن ستاد بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در ادامه گفت: بعد از آن کاروان قرآنی در بیت‌الزهرا(س) حاضر خواهند شد و به اجرای محفل قرآنی می‌پردازند. این محفل قرآنی نیز با پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما همراه است.

انتهای پیام
captcha