کاروان قرآنی شهید سلیمانی به کرمان رسید
کد خبر: 4110769
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

کاروان قرآنی شهید سلیمانی به کرمان رسید

کاروان قرآنی شهید سلیمانی با حضور جامعه قرآنی کشور و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌منظور برگزاری محافل انس با قرآن و ادای احترام به سردار سلیمانی وارد کرمان شد.

کاروان قرآنی حاج قاسم

به گزارش ایکنا از کرمان، کاروان قرآنی شهید سلیمانی با حضور جامعه قرآنی کشور و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌منظور برگزاری محافل انس با قرآن، شهدا و ادای احترام به سردار سلیمانی امروز، ۱۰ دی‌ماه به کرمان رسید.

حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شرکت در محفل انس با قرآن در محل بیت‌الزهرا(س) و حضور در محفل قرآنی در روستای قنات‌مَلِک(زادگاه شهید سلیمانی) از جمله برنامه‌های این کاروان قرآنی و جامعه قرآنی کشور در کرمان است.

کاروان قرآنی شهید سلیمانی یکی از طرح‌های است که به‌مناسبت دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی جامعه قرآنی کشور در تهران تشکیل شده است و در تعدادی از شهرهای کشور (تهران، کرمان، رابُر، اردکان، یزد، مشهد مقدس، نائین، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، بروجن، شهرکرد، آران‌وبیدگل و کاشان) و همچنین کشورهای محور مقاومت محافل قرآنی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۶
0
0
با سلام . اجرتون با صاحب قرآن . فقط کاش برنامه زادگاه شهید سلیمانی( شهرستان رابر )رو آخر بار میذاشتن چون با توجه به نبود راه مواصلاتی مناسب قطعا این بندگان خدا با مشکل برخورد میکنن. کاش زیر ساختهای مواصلاتی زادگاه حاج قاسم رو درست میکردن .
captcha