طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد
کد خبر: 4111495
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد

طرح سراسری «دوشنبه‌های قرآنی» با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، رئیس جهاددانشگاهی و رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان و جمعی از مسئولان و دانشجویان برگزار شد.

شاهین فکور رئیس دانشگاه علمی کاربردی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، شاهین فکور، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان در برنامه سراسری «دوشنبه‌های قرآنی» که امروز، 12 دی‌ماه در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی سنندج برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری محافل قرآنی گفت: اجرای این برنامه قرآنی در راستای رسالت و مأموریت دانشگاه علمی ـ کاربردی بوده است.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان کردستان در کنار فعالیت‌های آموزشی خود پرداختن به فعالیت‌های حوزه فرهنگی را نیز در دستور کار خود دارد که توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در رأس این فعالیت‌های فرهنگی قرار دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: تلاش ما براین است که دانش‌آموخته‌های دانشگاه علمی -کاربردی ضمن اینکه کارآفرین، ماهر و کارآمد بوده و از معنویت و اخلاق نیز برخوردار باشند. باور داریم که برگزاری و استمرار این برنامه‌ها و محافل قرآنی می‌تواند این مهم را محقق کند.

وی اظهار کرد: برگزاری مراسم، محافل و کرسی‌های قرآنی برای دانشجویان در کنار پاداش الهی برای شرکت‌کنندگان آثار و برکاتی نیز در سطح جامعه خواهد داشت.

فکور افزود: در برگزاری برنامه‌های قرآنی نباید فقط بر صوت، لفظ و تجوید تمرکز کرد بلکه تلاش شود که با خود قرآن ارتباط پیدا کنیم که اگر این امر محقق شود در کنار پاداش الهی، دارای آثاری بوده که احیاگر جامعه خواهد بود.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این مراسم آیات 19 تا 26 سوره رعد توسط قاری برجسته استان کردستان تلاوت شد و حجت‌الاسلام پورذهبی به تفسیراین آیات پرداخت.

انتهای پیام
captcha