خدمت به خانواده‌های شهدا و رفع مشکلات جوانان؛ فریضه‌ای الهی
کد خبر: 4112602
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
حجت‌الاسلام یوسف جمالی عنوان کرد:

خدمت به خانواده‌های شهدا و رفع مشکلات جوانان؛ فریضه‌ای الهی

امام جمعه موقت بوشهر گفت: رفع مشکلات جوانان جهت تامین مسکن و ازدواج و همچنین نیز خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌عنوان یکی از خدمات ارزنده‌ای است که در دنیا و آخرت توسط پروردگار متعال به نیکی شمارش می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی

به گزارش ایکنا از بوشهر، خطبه‌های نمازجمعه شهر بوشهر در آدینه ۱۶ دی‌ماه، به همت کانون فرهنگی -  هنری امام هادی(ع) به امامت حجت‌الاسلام یوسف جمالی، امام جمعه موقت مرکز استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، امام جمعه موقت شهر بوشهر، به تشریح مبحث تقوای فردی و تقوای اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: تقوا یگانه راه نجات، رستگاری، سعادت در دنیا و آخرت است و تقوای فردی مربوط به تقوای فردی شخص است و تقوای اجتماعی و این نوع تقوا اهمیت و تاثیر بیشتری دارد و همچنین زمینه هایی بسترساز تقوای الهی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به لزوم تسهیل در ازدواج جوانان را به‌عنوان یک ضرورت اولویت‌دار برشمرد و گفت: با توجه به‌ افزایش قیمت مسکن و نرخ اجاره بها بایستی همه مسئولان برای رفع مشکلات جوانان پای کار و در میدان جهاد و خدمت‌رسانی باشند.

وی با ابراز اینکه دولت سیزدهم تاکنون تمام تلاش خود را برای پیگیری عادلانه و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و خانواده‌های ایرانی به کار بسته است، افزود: یکی از مشکلات اصلی جوانان برای ازدواج تأمین مسکن است که باید تمهیدات لازم برای کاهش نرخ‌ها و خانه‌دار شدن جوانان انجام شود.

حجت‌الاسلام جمالی به توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در مقطعی توهین نشریه فرانسوی به قرآن و پیغمبر اسلام بود و امروز هم به رهبر معظم اسلام توهین می‌کنند که چنین اقدام گستاخانه‌ای محکوم است. این اقدام نشریه فرانسوی به این دلیل است که آنها رهبر معظم انقلاب را مانع اصلی در برابر جبهه استکبار می‌دانند.

وی در پایان گفت: خدمت به مادران و همسران شهدا و خانواده‌های رزمندگان، ایثارگران و جانبازان به‌عنوان یکی از خدمات ارزنده‌ای است که در دنیا و آخرت توسط پروردگار متعال به نیکی شمارش می‌شود.

حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha