معرفی کتاب «راز رهایی» در مراسم «یار دانا»
کد خبر: 4112621
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

معرفی کتاب «راز رهایی» در مراسم «یار دانا»

کتاب «راز رهایی» با موضوع هنر شاد زیستن و راه و رسم زندگی و خوشبختی و به تلاش و قلم غلامرضا زاهدی توسط انتشارات قلمداران جنوب منتشر و در مؤسسه مردم‌نهاد پیوند سبز بوشهر معرفی شد.

کتاب «راز رهایی»

به گزارش ایکنا از بوشهر، در دهمین مراسم «یار دانا» اندیشکده بین‌المللی «طلوع» مؤسسه قرآنی طاها که با هدف معرفی کتاب «راز رهایی» با موضوع هنر شاد زیستن و راه و رسم زندگی و خوشبختی و به تلاش و قلم غلامرضا زاهدی، امروز ۱۶ دی‌ماه، با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و هنری در مؤسسه مردم‌نهاد پیوند سبز بوشهر رونمایی و روانه بازار نشر کشور شد.

کتاب «راز رهایی» نوشته شده غلامرضا زاهدی است که از سوی نشر قلمداران جنوب به چاپ رسیده و داستان اجتماعی در عرصه هنر شاد زیستن و تغییر سبک زندگی را به ما می‌آموزد که چطور راه زندگی سالم و پر از نشاط را بیابیم و چگونه مانند چشمه زلال، عشق را در زندگی خود و دیگران جاری کنیم. این کتاب از جمله کتاب‌های موثر و مثبت در مورد شاد زیستن است و پنجره‌ای است برای آنان که می‌خواهند «قَدْ جاءَکُمْ مِنَ اللّهِ نُورٌ وَ کِتابٌ مُبِینٌ» و «اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُماتِ اِلَى النُّورِ»؛ یعنی نور ایمان را در زندگی خویش جستجو کنند.

کتاب فوق متشکل از فصل‌های «خود را از نو بسازیم، ساده زیستن، عشق چیست؟، سپاس‌گزاری، آموزه‌های زندگی، خوشبختی، گذر زمان و ...» است که گردآوری مجموعه‌ای از تجربیات شخصی غلامرضا زاهدی و مطالعه و بررسی آثار بزرگان و آموزه‌های مثبت و موثر آنها است.

غلامرضا زاهدی، شاعر، نویسنده و هنرمند تنگستانی است که قبل از این کتاب‌های «دوستی شغال و بَره» و «برفی و برکه» در حوزه کودک و نوجوان منتشر کرده است.


کتاب «راز رهایی» با موضوع هنر شاد زیستن، نوشته غلامرضا زاهدی، ویراستاری دکتر منوچهر بایندری، طراحی جلد توسط سپیده شیرکو و صفحه آرایی پری‌ناز شیرکو، در ۱۰۰ صفحه و به قیمت ۸۰ هزار تومان در تیراژ ۵۰۰ جلد از سوی انتشارات قلمداران جنوب چاپ و منتشر شد.

امیرحسین مداح 

انتهای پیام
captcha