«کهکشان کودکی»؛ تجربه‌ای جدید برای تربیت کودکان
کد خبر: 4113496
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

«کهکشان کودکی»؛ تجربه‌ای جدید برای تربیت کودکان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌رضوی گفت: رویداد فرهنگی «کهکشان کودکی» که به همت شهرداری مشهد برگزار می‌شود، فرصت جدیدی برای کار تخصصی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در حوزه کودک است.

«کهکشان کودکی»؛ تجربه جدید برای تربیت کودکانحجت‌الاسلام حجت مجیدی بیلندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: «کهکشان کودکی» یک رویداد فرهنگی متفاوت و یک استارتاپ جدید با هدف تربیت اصولی فرزندان و تحکیم خانواده است.

وی گفت: این رویداد فرهنگی که به همت شهرداری مشهد برگزار می‌شود، فرصت جدیدی برای کار تخصصی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در حوزه کودک و بستر مناسبی است تا مؤسسات قرآنی بتوانند با استفاده از آن نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و با توجه به تغییر مدل‌های تربیتی در زندگی امروزی، اصول و شیوه‌های تربیتی را به‌روزرسانی کنند.

مجیدی بیلندی اضافه کرد: پایه و اصول تربیت کودک در دوره‌های پیش از دبستان و دبستان شکل می‌گیرد که امیدواریم با درایت مسئولان آموزش‌وپرورش و نیز شهرداری مشهد این امر به‌زودی محقق شود و شاهد شکوفایی نسل جدید ایرانی با تربیت اسلامی باشیم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی ادامه داد: از تمامی فعالان و تشکل‌های قرآنی در مشهد و حاشیه شهر  تقاضا داریم تا در رویداد «کهکشان کودکی» شرکت کنند و خود را در برگزاری این رویداد سهیم دانسته و بیشترین استفاده را ببرند.

مجیدی بیلندی گفت: مراکز پیش‌دبستانی می‌توانند با ارسال عبارت «مهدکودک» به شماره پیامک 1000108 در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha