پسر عبدالباسط درگذشت
کد خبر: 4113530
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

پسر عبدالباسط درگذشت

«خالد عبدالباسط عبدالصمد»، پسر استاد عبدالباسط عبدالصمد، قاری نامدار مصری دیروز، 19 دی در اثر بیماری درگذشت.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، خالد عبدالباسط عبدالصمد دیروز دار فانی را وداع گفت و پیکر وی قرار است امروز در قبرستان خانوادگی عبدالباسط در منطقه «البساتین» به خاک سپرده شود.

خالد عبدالباسط اخیرا به دلیل بیماری دیابت، رنج و درد زیادی را متحمل شد و بامداد دیروز دوشنبه، این بیماری و درد و رنج شدت گرفت و سرانجام به کما رفت و پس از کمای دیابتی درگذشت.

قرار است امروز سه‌شنبه، 20 دی در مسجد «الحامدیه الشاذلیه» در منطقه «المهندسین» استان «جیزه» مصر مراسم ختم وی با حضور قاریان ارشد برگزار شود.

رادیو قرآن مصر به مناسبت درگذشت پسر عبدالباسط پیام تسلیتی صادر کرد، در این پیام که دیروز دوشنبه، 19 دی‌ماه منتشر شد، آمده است: «رادیو قرآن مصر از قاهره، تسلیت خالصانه را به خانواده شیخ عبدالباسط عبدالصمد به خاطر درگذشت استاد خالد عبدالباسط عبدالصمد اعلام می‌دارد و از خداوند عزوجل، رحمت واسعه و آرامش در بهشت را برای آن مرحوم و صبر و بردباری را برای خانواده و بستگانش خواستار است».

اتحادیه حافظان و قاریان قرآن مصر نیز در بیانیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت فرزند عبدالباسط اعلام کرد: «تسلیت خالصانه را به خانواده مرحوم شیخ عبدالباسط عبدالصمد از جمله شیخ طارق عبدالباسط عبدالصمد و یاسر عبدالباسط عبدالصمد اعلام می‌داریم و درگذشت برادرشان خالد عبدالباسط عبدالصمد را به این دو تسلیت می‌گوییم».

پسر عبدالباسط درگذشت
استاد عبدالباسط در کنار فرزندان

انتهای پیام
captcha