طرح «قرار زیارت» ویژه بانوان عضو تشکل‌های مردمی اجرا می‌شود
کد خبر: 4115141
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

طرح «قرار زیارت» ویژه بانوان عضو تشکل‌های مردمی اجرا می‌شود

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای طرح «قرار زیارت» و پیش‌بینی برنامه‌های مختلف ویژه بانوان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن خبر داد.

طرح «قرار زیارت»به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، سیدجلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت زن این معاونت برنامه‌ اردویی فرهنگی- زیارتی را برای بانوان عضو تشکل‌های مختلف درنظر گرفته است.

وی با بیان اینکه این اردو در قالب طرح «قرار زیارت» تعریف شده است افزود: این طرح به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن، تقویت می‌شود و برای بانوان شرکت‌کننده در این طرح، علاوه بر تشرف به حرم مطهر رضوی، برنامه‌های مختلف دیگری چون بازدید از موزه آستان قدس رضوی و سینما نیز درنظر گرفته شده است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، یک وعده صبحانه متبرک حضرت رضا(ع) نیز برای شرکت‌کنندگان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تور بازدید از منطقه فرهنگی - تاریخی «توس» نیز با هدف تقویت نشاط اجتماعی بانوان، برای تشکل‌های بانوان درنظر گرفته شده که بنا به درخواست، این تورها را برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: تمامی این اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته، هفته آینده  و با افزایش دما و کاهش برودت هوا اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha