مدیرکل جدید صدا و سیمای بوشهر منصوب شد
کد خبر: 4115155
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
باحکم رئیس رسانه ملی؛

مدیرکل جدید صدا و سیمای بوشهر منصوب شد

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی مهدی حیدری، را به سمت مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر منصوب کرد.

انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، حیدری متولد ۱۳۵۷ در بوشهر و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان است.

از جمله سوابق اجرایی حیدری، می‌توان به مدیریت حراست، مسئولیت گروه معارف و مدیریت تأمین برنامه معاونت سیما، قائم مقام و سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر اشاره کرد.

وی از سال ۱۳۸۳ به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان سیمای استان فعالیت داشته و تهیه‌کنندگی و کارگردانی بیش از ۱۰۰ اثر در مناسبت‌های ویژه و همچنین برنامه‌های شبهای بوشهر، ناخدای نور (ویژه محرم)، عطر آدینه، دیدار، دریای رحمت (ویژه سحر)، ماه نو (ویژه افطار)، ساحل انتظار (ویژه امام زمان(عج) و مستند مسیر زندگی (ویژه اربعین)، را در کارنامه تولیدی و رسانه‌ای خود دارد.

انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز بوشهر

یادآور می‌شود، با حکم پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما و در مراسمی که با حضور حسن عابدینی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، اکبر پورات، معاون سیاسی استاندار بوشهر و غلامحسین کرمی، نماینده مردم شهرستان‌‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، در محل سالن همایش‌های رسانه ملی در بوشهر برگزار شد،  مهدی حیدری به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز بوشهر معرفی شد.

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
captcha