سپاه مدافع خاک وطن و عزت ملت ایران است
کد خبر: 4116285
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
روحانی اهل‌ سنت بندرترکمن:

سپاه مدافع خاک وطن و عزت ملت ایران است

یوسف آخوند سخندان با بیان اینکه سپاه مدافع خاک وطن و مدافع امنیت و عزت ملت ایران است، گفت: این سپاه است که حتی در نقاط دور دست و محروم در روستاهای دور افتاده اقدام به ساخت خانه، مدارس، پل و جاده می‌کند اما دشمنان توان دیدن این حامی و خادم ارزشمند را ندارند.

آخوند سخندان روحانی اهل سنت بندرترکمنیوسف آخوند سخندان، روحانی اهل‌ سنت بندرترکمن در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریسم نامیدن سپاه، گفت: سپاه عزیز و گرانقدر پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک نهاد انقلابی و رسمی و یکی از ارکان مهم نظام دفاعی کشور جمهوری اسلامی ایران است.

آخوند سخندان با بیان‌ اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مدافع حرم و حريم اسلام و مسلمین بوده است، افزود: خدمات ارزشمند سپاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

روحانی اهل‌ سنت بندرترکمن با اشاره به اینکه در روزهای سخت و دشوار این سپاه است که به یاری مردم می‌شتابد و حامی مظلومان و آسیب‌دیدگان است، گفت: سپاه ثمره پاک انقلاب و محبوب مردم ایران است. امام‌(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود همه ملت ما همراه و در کنار سپاه پاسداران و خود را یک سپاهی می‌دانند.

آخوند سخندان تصریح کرد:  استکبار جهانی در کشورهای فلسطین، سوریه، افغانستان و غیره در روز روشن مدارس، بیمارستان‌ها را بمباران می‌کند و خود را مدافع حقوق بشر معرفی کرده که این یک بی‌انصافی محض است.

روحانی اهل‌سنت بندرترکمن گفت: سپاه مدافع خاک وطن و مدافع امنیت و عزت ملت ایران است؛ این سپاه است که حتی در نقاط دور دست و محروم در روستاهای دور افتاده اقدام به ساخت خانه، مدارس،  پل  و جاده می‌کند اما دشمنان توان دیدن این حامی و خادم ارزشمند را ندارند و این اقدام رذالت بار را علیه این جان برکفان انجام می‌دهند.

آخوند سخندان افزود: در سیل آق‌قلا شاهد بودم که نیروهای سپاه برای مردم چقدر زحمت کشیدند با لباس مقدس نظامی در گل و لای فرو رفتند تا از رنج مردم بکاهند امروز متأسفانه گردانندگان داعش مانند عربستان و آمریکا و انگلیس که مردم را با کلمه مقدس «بسم الله الرحمن الرحیم» سر می‌بریدند ادعای حقوق بشر دارند آنها حتی به کودکان رحم نکردند ولی دشمن بداند که سپاه پاسداران سپاه اسلام است و مردم حامی این سپاه هستند و با این اقدامات ذره‌ای از مقام و عزت سپاه کاسته نمی‌شود.

وی در پایان گفت: غرب هر چه توان داشته باشد و برای خاموش کردن نور مقاومت بگذارد، قطعاً این نور مؤید به انوار الهی است و به نتیجه نخواهد رسید و نتیجه عکس خواهد داد.

انتهای پیام
captcha