ارائه خدمات آموزشی و چاپ و نشر به همت جهاددانشگاهی بوشهر
کد خبر: 4118879
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود

ارائه خدمات آموزشی و چاپ و نشر به همت جهاددانشگاهی بوشهر

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر از طلوع خدمات و ارائه امتیازات استثنایی در عرصه انتشار کتاب و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی همزمان با سالگرد چهل‌وچهارمین جشن بهار انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

علی احمدی‌زاده

به گزارش ایکنا از بوشهر، علی احمدی‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی بوشهر، امروز، ۱۲ بهمن‌ماه، در جریان برنامه جشن گلبانگ انقلاب، به ارائه گزارشی از طلوع رویداد تازه‌ای در عرصه رونق بازار کسب‌و‌کار چاپ و انتشارات و برپایی کلاس‌های آموزشی تخصصی با امتیازات و تخفیف‌های استثنایی پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی واحد بوشهر در سالگرد چهل‌وچهارمین جشن بهار انقلاب اسلامی، با برنامه‌ریزی علمی و فرهنگی در نظر دارد که خدمات ویژ‌ای را طی ایام‌الله عرضه کند.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر در ادامه به تبیین پیشرفت‌های شگرف و کم‌نظیر انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم کشورمان اشاره کرد و افزود: انتشارات جهاددانشگاهی این واحد استانی که از حدود یک ماه پیش آغاز به‌کار کرده است، در نظر دارد از ۱۲ تا پایان بهمن‌ماه سالجاری، همه خدمات عرصه صنعت چاپ و نشر یک کتاب که شامل مجوز، فیبا، شابک، طراحی جلد، ویراستاری، داوری و ... می‌شود را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار نویسندگان قرار دهد.

وی مطرح کرد: همچنین مرکز آموزش دفتر جهاددانشگاهی واحد استان بوشهر کلاس‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی و کارگاهی اعم از پزشکی، هنر، کامپیوتر، زبان‌های خارجی، مدیریت، روانشناسی و مهارت‌های روز را برگزار می‌کند که تخفیف ۲۰ درصدی در ایام جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه ثبت‌نام کنندگان در نظر گرفته شده است.

احمدی‌زاده با بیان اینکه شعار «ایران استوار و چهل‌و‌چهار سال افتخار» به این معناست که ارائه خدمات به آسانی در دسترس و موجب رضایت‌مندی مردم جامعه واقع شود، اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثمره مجاهدت‌ها و پایمردی‌های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان‌های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت طاغوتی دست نشانده اجانب غربی و مستکبر را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایت‌های داهیانه بنیانگذار انقلاب بیرون راندند.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha