دانش‌آموخته بوشهری رئیس روابط‌‌عمومی شرکت ملی نفت شد
کد خبر: 4119162
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

دانش‌آموخته بوشهری رئیس روابط‌‌عمومی شرکت ملی نفت شد

طی حکمی غلامرضا جمالی، دانشجوی بسیجی بوشهری از سوی محسن خجسته‌مهر، معاون وزیر نفت به‌عنوان رئیس روابط‌ عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.

غلامرضا جمالی

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیین معارفه غلامرضا جمالی، دانشجوی بسیجی بوشهری، روز گذشته، دوازدهم بهمن‌ماه، با قرائت حکم انتصاب توسط محسن خجسته‌مهر، معاون وزیر نفت به‌عنوان ریاست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران معرفی و منصوب شد.

غلامرضا جمالی، دانشجوی بسیجی بوشهری، دانش‌آموخته دکترای مدیریت راهبردی و کارشناسی‌ ارشد جامعه شناسی است که در پرونده کاری خود سال‌ها فعالیت در حوزه رسانه، فرهنگ و هنر را به ثبت رسانده است. 

همچنین رئیس جدید روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران سال‌ها به‌عنوان مشاور عالی نمایندگان حوزه‌های انتخاباتی شهرستا‌ن‌های نفت‌خیر فعالیت کرده است و طی این سال‌ها توانسته در طرح‌های کمیسیون انرژی در جایگاه مشاور نقش‌آفرینی کند. 

جمالی از مدرسین دوره‌های تخصصی علوم ارتباطات و سواد رسانه است که توانسته در کنار فعالیت‌های آموزشی بیش از ۸۰ مجموعه رسانه‌ای تلویزیونی را در قالب‌های فیلم کوتاه، مستند، برنامه تلویزیونی، نماهنگ و... تولید کند. وی در جایگاه رئیس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ارتباط مستمری با فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه داشته است. 

گفتنی است، از تابستان ۹۸ تاکنون مجید بوجارزاده با حکم مسعود کرباسیان به‌عنوان رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران در حال فعالیت بود که در نشستی با حضور محسن خجسته‌مهر، معاون وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تلاش‌های وی تجلیل به‌عمل آمد و غلامرضا جمالی مسئولیت روابط‌عمومی این شرکت را بر عهده گرفت.

عباس غریبی

همچنین یادآور می‌شود، در این مراسم عباس غریبی، دانش‌آموخته دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی شریف تهران و دارای مدارک کارشناسی ارشد مهندسی برق و مدیریت اجرایی MBA است که با بیش از ۲۵ سال سابقه حضور در صنعت نفت یکی از نیروهای متخصص و کارآزموده این حوزه محسوب می‌شود، طی حکمی از سوی محسن خجسته‌مهر، معاون وزیر نفت به‌عنوان سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران منصوب شد.


امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
captcha