آیین تکریم و معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4119320
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

آیین تکریم و معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر برگزار شد + عکس

طی آیینی در شامگاه ۱۳ بهمن‌ماه، برنامه تکریم و معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر با حضور مهدی رضوی‌کیا، مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی کشور برگزار شد.

معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، طی آیینی در شامگاه ۱۳ بهمن‌ماه، برنامه تکریم و معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی بهزیستی محله امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار شد.

مهدی رضوی‌کیا، مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی کشور در این آیین، اظهار کرد: کار خادمیاری یک کار تشکیلاتی رسمی و جهادی در ارائه خدمات در راستای محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ و معارف رضوی است.

وی با بیان اینکه کارها و سایر فعالیت‌های خادمیاری باید دارای اثرگذاری عمیق معنوی و زیرساختی عرفانی باشد، افزود: شبکه خادمیاری یک شبکه خودکفا با استفاده از ظرفیت‌های خیریه مردمی و اجتماعی در سایر نقاط شهری و روستایی کشور است.

رتبه اول بوشهر در پنجمین رزمایش مواسات

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی کشور در ادامه با اشاره به اینکه بوشهر عملکرد بسیار خوبی در شبکه‌سازی خادمیاری بنا به نسبت جمعیتی دارد، اظهار کرد: استان بوشهر در برنامه پویش مهربانی و مرحله پنجم رزمایش مواسات مؤمنانه کشور رتبه اول را کسب کرد. همچنین نیز بوشهر در شبکه‌سازی پویش خانگی قرآن رضوی و پویش لوازم تحصیلی رتبه خوبی در کشور نسبت به سال ۱۴۰۰ داشت که این پیشرفت به یمن وجود ساحت حضرت ثامن الحجج(ع) است.

فعالیت ۱۵۰ هزار نفر خادمیار در شبکه کانون‌های رضوی

رضوی‌کیا بیان کرد: نزدیک به ۴ هزار کانون‌های خدمت رضوی طی ۲۰ فرایند نظام‌مند با عضویت ۱۵۶ هزار نفر خادمیار در بخش‌های بانوان و خانواده، سلامت، اشتغال، زیارت، قرآنی، کتاب و کتابخوانی، مشاوره، حقوقی، تربیت بدنی، نوجوانان و جوانان، فرهنگی و تبلیغی، محصولات هنری، علمی، شعر و ادبیات فارسی مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی هستند.

یادآور می‌شود، در این مراسم طی احکامی از خدمات فرید محبی، مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی بوشهر تقدیر و مهران خوردبین‌مقدم به عنوان مدیر جدید این مجموعه رضوی منصوب و معرفی شد.

تکریم از فرید محبی
معارفه مهران خوردبین‌مقدم، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر
یادمان شهدای مسجد توحید محله امام خمینی(ره) شهر بوشهر
اهتزار پرچم متبرک بارگاه حضرت رضا(ع) در جمع خانواده شهدا و جامعه قرآنی


خبرنگار: سیده‌فردوس رضوی
عکاس: حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha