دشمن با تحریف واقعیت‌ها به دنبال تصرف ذهن جوانان است
کد خبر: 4119435
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

دشمن با تحریف واقعیت‌ها به دنبال تصرف ذهن جوانان است

امام جمعه نرماشیر بیان کرد: دشمنان شکست خورده در تمامی میدان‌ها و صحنه‌های مقابله با جمهوری اسلامی، امروز بر روی جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها تمرکز کردند و با جعل روایت‌ها و تحریف واقعیت‌ها به دنبال تصرف ذهن‌ها و دلهای جوانان هستند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیر

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام‌ جمعه نرماشیر، امروز، ۱۴ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی، به سخنی از پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: هر کس تقوا داشته باشد عالم در اختیار او قرار می‌گیرد.

وی ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) افزود: در روایتی از پیامبر(ص) آمده است: اگر درختان قلم و دریاها مرکب و جنیان شماره‌گر و انسان‌ها نویسنده باشند نمی‌توانند فضائل علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) را شماره کنند.

امام جمعه نرماشیر با بیان اینکه در فضائل امام علی(ع) دو نکته حائز اهمیت است، اظهار کرد: اینکه معصومین به ویژه پیامبر(ص) یادآوری می‌کنند که فضائل علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) بی‌انتهاست برای این است که متوجه شویم که ایشان بدل و جایگزین ندارد و منحصر به فرد است.

وی افزود: اینکه چرا خدای متعال همه کمالات را در وجود علی(ع) قرار داده است برای این است که خداوند هدف و غایت خلقت انسان و جوامع انسانی را عبودیت و استقرار نظام توحیدی معرفی می‌کند و برای خوشبختی انسان‌ها نیاز به شایسته سالاری و حاکمیت مؤمنان راستین است و برای تحقق عبودیت و توحید در جامعه برترین و اصلی‌ترین چیزی که بشر را به سعادت می‌رساند پیروی از علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) است.

حجت‌الاسلام منصفی در خطبه دوم به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر متولیان کوچکترین بی‌توجهی نسبت به آمارها داشته باشند نه تنها ‌به اعتماد مردم بلکه به مسیر راه برنامه‌ها نیز ضربه می‌زنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف و بیان اینکه بهترین راه برای عبادت، خلوت با خداست، افزود: دشمنان شکست خورده در تمامی میدان‌ها و صحنه‌های مقابله با جمهوری اسلامی، امروز بر روی جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها تمرکز کردند و با جعل روایت‌ها و تحریف واقعیت‌ها به دنبال تصرف ذهن‌ها و دلهای جوانان هستند.

امام جمعه نرماشیر گفت: دشمن به گونه‌ای روایت می‌کند که مردم ایران نسبت به دیگر کشورها و ملت‌ها در سخت‌ترین وضعیت به سر می‌برند لذا وظیفه امروز نیروهای انقلابی روایت درست و به هنگام از اصل انقلاب است. یکی از سؤالات جوانان در مورد علت انقلاب اسلامی است که باید به آن پاسخ داده شود.

وی وابستگی تمام‌ عیار رژیم پهلوی به غرب به ویژه آمریکا را یکی از دلایل انقلاب مردم برشمرد و تصریح کرد: مردم هیچ اختیاری نداشتند و حتی شاه هم در بسیاری از موارد اختیاری نداشت و بیگانگان برای او تصمیم می‌گرفتند. همچنین فساد و دین ستیزی حاکمان وقت که قدرت را در عیاشی می‌دیدند از دیگر علل وقوع انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha