برگزیدگان نهمین مرحله مسابقه قرآن و عترت قوه قضائیه مشخص شدند
کد خبر: 4119504
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

برگزیدگان نهمین مرحله مسابقه قرآن و عترت قوه قضائیه مشخص شدند

برگزیدگان مرحله استانی نهمين دوره مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه در محل سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری بوشهر با رأی داوران مشخص شدند و به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

نهمین مرحله استانی مسابقه قرآن و عترت قوه قضائیه در بوشهر

سید‌مجتبی هاشمی، دبیر برگزاری نهمین مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه در بوشهر، در گفت‌و‌گو با ایکنا در استان، با اشاره به اینکه تعداد ۴۶۵ نفر شرکت‌کننده بانوی قرآنی و تعداد ۱۲۵ نفر شرکت‌کننده آقایان فعال قرآنی طی دو بخش در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند، اظهارکرد: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان رشته‌های شفاهی اذان، حفظ، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل نهمین دوره مسابقه سراسری قرآن و عترت قوه قضائیه با حضور کارکنان شورای قضایی و خانواده‌های ایشان در بخش آقایان و بانوان در محل سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری استان بوشهر برگزار شد.

دبیر برگزاری نهمین مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه در بوشهر در ادامه افزود: سمیه احمدی، سیده‌منیره حسینی و سیده‌سمیه ابطحی به ترتیب حائز مقام اول تا سوم رشته قرآنی قرائت ترتیل بزرگسالان مرحله استانی شدند و همچنین زهرا قائدی، ریحانه مرادی و فاطمه فقیه نیز به‌عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال انتخاب و به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه یافتند.

وی با اعلان اینکه مریم غلامی موفق به کسب مقام اول قرائت تحقیق بزرگسالان در بخش بانوان شد، گفت: علیرضا میر، حیدر حسین‌پور و مهدی نگهبان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم رشته قرائت ترتیل بزرگسالان شدند و همچنین نیز محمدطه محمدی، ابوذر خوشبخت و یونس حیدری در رشته قرائت تحقیق بزرگسالان نهمین مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه به ترتیب مقام اول تا سوم را به‌دست آوردند‌‌.

هاشمی عنوان کرد: مقام اول و دوم رشته حفظ ۲۰ جزء بزرگسالان به طاهره بختیاری و بتول مسیح‌گل رسید و همچنین نیز عالیه قاسم‌پور و محبوبه شمسایی در رشته حفظ ۱۰ جزء بزرگسالان حائز رتبه اول و دوم شدند.

وی با اشاره به اینکه سیده‌حسنا هاشمی در رشته حفظ جزء ۳۰ حائز مقام اول در بین شرکت‌کنندگان زیر ۱۶ سال شد، افزود: رتبه‌های اول و دوم در رشته حفظ ۵ جزء بزرگسالان به ترتیب به زهرا خسروانی و خدیجه نیک‌منش رسید و نیز زهرا اعتمادی توانست مقام اول حفظ جزء ۳۰ در بخش بزرگسالان به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه پیدا کند.

دبیر برگزاری نهمین مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه در بوشهر با اعلان این خبر که هادی سلیمانی توانست حائز رتبه اول رشته حفظ ۵ جزء بزرگسالان را به‌دست آورد، بیان کرد: رتبه نخست رشته حفظ ۱۰ جزء در بخش بزرگسالان به میلاد میگلی رسید و همچنین سیدمجتبی هاشمی و محمد استواری در رشته حفظ جزء ۳۰ بزرگسالان به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدند.

وی با اشاره به اینکه ابوالفضل شیخی‌فرد در رشته اذان زیر ۱۶ سال حائز رتبه اول مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه در بوشهر شد، گفت: رتبه‌های اول و دوم رشته حفظ جزء ۳۰ زیر ۱۶ سال به ترتیب به حسین حیدری و محمدرضا احمدی رسید و همچنین نیز در رشته اذان بالای ۱۶ سال به ترتیب مسلم داوودی‌نژاد، عبدالرحیم ایرج‌پور و عباس میمدی موفق به کسب مقام اول تا سوم این رشته قرآنی شدند.

سید‌مجتبی هاشمی، فعال امور قرآنی


حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha