درخشش خبرنگاران ایکنای بوشهر در جشنواره ملی «ابوذر»
کد خبر: 4120452
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

درخشش خبرنگاران ایکنای بوشهر در جشنواره ملی «ابوذر»

سیده‌فردوس رضوی و حامد فکوری، خبرنگاران ایکنای بوشهر حائز رتبه‌های برتر هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در بوشهر شدند.

خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی قرآن

حسام حیدری، عضو هیئت رئیسه داوران هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، گفت: هفتمین جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» بوشهر از میان یک‌هزار آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، امروز، ۱۸ بهمن‌ماه، برترین‌های خود را در محل سالن همایش‌های شهید خلیلی صدا و سیمای مرکز بوشهر شناخت.

وی افزود: فاطمه رفاهت و فاطمه حیاتی مشترکاً حائز رتبه برتر شدند و آزاده حیدری‌نسب و حسین فیروزی مشترکاً به مقام دوم رسیدند و نعمت‌الله بهروزی در بخش گزارش‌نویسی به‌عنوان مقام سوم این رشته خبری انتخاب شد.

این مسئول تصریح کرد: حامد فکوری، دبیر خبرگزاری بین‌المللی ایکنای بوشهر، سیدحسین موسوی، دبیر پایگاه خبری گام‌ خبر و مرتضی پیامی از روزنامه جوان در بخش خبرنویسی با رأی هیئت داوران به‌عنوان رتبه‌های اول تا سوم این رشته معرفی و تجلیل شدند.

حسام حیدری

حیدری افزود: همچنین در بخش گزارش‌های ویدئویی، رتبه‌های اول تا سوم این رشته رسانه‌ای به ترتیب به محمدهادی حاجی‌زاده، بهاره مسعودی و سیده‌فردوس رضوی، خبرنگار ایکنای بوشهر رسید.

عضو هیئت رئیسه داوران هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» ادامه داد: حسین لاری، احمد خواجه‌حسنی و حسین دهقان‌زاده به ترتیب در بخش یادداشت‌نویسی به‌عنوان مقام اول تا سوم این رشته خبری تجلیل شدند.

مسئول روابط‌عمومی بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه رتبه‌های اول تا سوم بخش عکس به عباس حیدری از خبرگزاری ایرنا، سیدمحسن پیامی از خبرگزاری تسنیم و افسانه جعفری از باشگاه خبرنگاران جوان رسید، بیان کرد: سجاد رحیمی، علی رستگار و مسعود کشتکار موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در رشته رسانه‌ای عکس‌نگاشت(موشن‌گرافی) حائز شدند.

وی گفت: حسن تقوایی، سیدمحمدمهدی سجادی، محمد عبداللهی، عبدالرضا فقیه در بخش فیلم خبری این جشنواره به رتبه‌های اول تا چهارم دست یافتند.

حیدری بیان کرد: رتبه‌های اول تا سوم بخش خبرنویسی با موضوع مسئولیت‌های اجتماعی حوزه صنعت به سعید رضایی از خبرگزاری مهر، سجاد بهزادی، مهدی عبدی، الهام بهروزی و ابراهیم قیصری رسید و همچنین نیز حسین دهقان، امین رجب‌زاده و رضا محمدی در بخش خبرنویسی با موضوع مصرف بهینه برق حائز رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره رسانه‌ای شدند.

عضو هیئت رئیسه داوران هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» گفت: تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ اثر رسانه‌ای به دبیرخانه کشوری جشنواره هفتم «ابوذر» ارسال شد که از این تعداد نزدیک به یک‌هزار اثر تولیدی و محتوای چندرسانه‌ای مربوط به خبرگزاری‌ها و رسانه‌های تخصصی و انقلابی استان بوشهر است.

سیده‌فردوس رضوی، خبرنگار ایکنا

 

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha