برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد امیرالمؤمنین(ع) بوشهر + عکس
کد خبر: 4129401
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد امیرالمؤمنین(ع) بوشهر + عکس

محفل انس با قرآن در مسجد امیرالمؤمنین(ع) محله بوستان منطقه یک شهر بوشهر با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی برگزار شد.

محفل قرآنی محله بوستان شهر بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، محفل انس با قرآن، شامگاه سه‌شنبه، اول فروردین‌ از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهید شهرام مجاهدی و با همکاری سپاه مالک‌اشتر و با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان در مسجد امیرالمؤمنین(ع) محله بوستان منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

اجرای محفل قرآنی در نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی خانواده‌محور مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها با عنوان «نوروز رمضانی» که با همکاری معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد‌اسلامی استان بوشهر برای مسافران نوروزی و شهروندان ویژه ایام بهار طبیعت و بهار فطرت در پارک شغاب منطقه دو این شهر برپا شده است را «حمیدرضا احمدی‌وفا» و همچنین خالق‌داده محمدی، عرفان توحیدی، سردار محمدی به‌عنوان قاریان نوجوان دارالقرآن وحی اهل‌سنت بوشهر بر عهده داشت. اعضا، اساتید پیشکسوت و مربیان قرآنی طرح ملی «شباب‌الرضا» و قرآن‌آموزان جزیره شیف شهرستان بوشهر پس از پایان محفل انس با قرآن، از غرفه‌های نشریه مجازی اندیشکده بین‌المللی «طلوع» در این پارک بازدید به‌عمل آوردند. 

یادآور می‌شود، محفل انس با قرآن از سوی معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی استان بوشهر و با حضور «حمیدرضا احمدی‌وفا»، قاری بین‌المللی کشورمان در شهرستان‌‌های گناوه، دیلم، دشتستان و کنگان و عسلویه، در روزهای دوم تا پنجم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.


امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha