سیروس مقدم «روز بعد از خوشبختی» را به شبکه یک می‌آورد + فیلم
کد خبر: 4146328
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
با فیلم‌های پایان هفته سیما؛

سیروس مقدم «روز بعد از خوشبختی» را به شبکه یک می‌آورد + فیلم

«روز بعد از خوشبختی» به کارگردانی سیروس مقدم جمعه 19 خرداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «روز بعد از خوشبختی»، «دختری به نام شایلی»، «خیال نقش»، «خسته نباشید»، «سیب و سلما» و... پنج‌شنبه و جمعه 18 و 19 خرداد از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «روز بعد از خوشبختی» به کارگردانی سیروس مقدم، جمعه 19 خرداد ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم روایتگر زندگی جوانی زحمتکش و مؤمن به نام یحیی است که در میدان میوه و تره‌بار مورد اعتماد کسبه و حسابدار شخصی به نام حاج‌ضیاء است. او که در قرعه‌کشی بانک برنده سفر حج شده است، علاوه بر کار روزانه، وظیفه پرستاری و مراقبت از مادر پیرش را نیز با عشق و علاقه انجام می‌دهد. برنده شدن در سفر حج او را در موقعیت غریبی قرار می‌دهد. آرش مجیدی، هوشنگ توکلی و مهسا کرامتی در فیلم تلویزیونی «روز بعد از خوشبختی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «دختری به نام شایلی» به کارگردانی افشین سنگ‌چاپ، جمعه 19 خرداد ساعت 08:25 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم که فرنگ‌های مختلف ترکمن را در خود جای داده، داستان دختر 8 ساله ای به نام شایلی است که علاقه زیادی به مادربزرگش گلخان دارد. گلخان مبتلا به مشکل قلبی است و نیاز به جراحی دارد. اما برای این کار پولی ندارند. نازنین زهرا حسین نژاد، فرهاد بشارتی، ساناز سماواتی و مهناز قانع در فیلم تلویزیونی «دختری به نام شایلی» بازی کرده‌اند.

شبکه چهار سیما

فیلم تلویزیونی «خیال نقش» به کارگردانی احمد فیضی، جمعه 19 خرداد ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. این فیلم درباره رضا نوجوانی است که ضمن درس خواندن برای کمک به مخارج خانواده کار می کند. رضا در رشته فرش فعالیت می کند. آقا جلال صاحبکار رضا در حال ورشکستگی است. رضا سعی دارد راهی برای جلوگیری از بسته شدن کارگاه فرش جلال بیابد. قاسم زارع، حسین توشه، مانی رحمانی و فاطمه سرلک در فیلم تلویزیونی «خیال نقش» بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «سیب و سلما» به کارگردانی حبیب‌اله بهمنی، پنج‌شنبه 18 خرداد ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان فیلم درباره پسر جوان روستایی است که برای درس طلبگی به شهر می‌رود و بعد از مدتی دوباره به ده بر می‌گردد. او با پیشنهاد پدر و مادرش به خواستگاری دختر خاله‌اش که در دهی دیگر زندگی می کند می‌رود. جعفر دهقان، سیدمحمدهادی دیباجی و سوگل قلاتیان در فیلم سینمایی «سیب و سلما» نقش آفرینی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «خسته نباشید» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرائی، جمعه 19 خرداد ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم داستان رومن و ماریا زوج جهانگرد کانادایی است که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آن‌ها برای اقامتی کوتاه مدت در کرمان ساکن می شوند. ماریا از پنج سالگی از ایران خارج شده و حالا بعد از این همه سال، خاطرات کم رنگی از سرزمین مادری اش دارد. غوغا بیات، جلال فاطمی، یدالله شادمانی، رویا افشار، حسام محمودی و نگار حسن‌زاده در فیلم سینمایی «خسته نباشید» ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha