ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن از مهمترین برنامه‌های دولت است
کد خبر: 4146387
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
رئیس‌جمهور:

ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن از مهمترین برنامه‌های دولت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: مهم‌ترین مسئله رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و مسکن است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما باید کامل شود.

حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، صبح امروز، 18 خردادماه در بدو ورود به آذربایجان‌شرقی گفت: از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی، تمدن آذربایجان است و این تمدن که پشتوانه عظیم فرهنگی است نه فقط برای آذربایجان بلکه برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: افتخار دارم که امروز در جمع مردم بسیار خوب آذربایجان برای پیگیری مصوبات دور اول سفرها هستم که برخی از این مصوبات به ثمر نشسته و وعده‌ای که به مردم عزیز آذربایجان داده‌ایم، ان‌شاالله اجرایی خواهد شد. کارها دنبال می‌شود تا بر زمین نماند و نیاز استان انجام شود.

رئیسی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی یک استان فرهنگی و قطب گردشگری، صنعتی، معدنی و کشاورزی است،تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد و از همه مهم‌تر جوانان کارآمد و برومندی در این خطه هستند که این استان با حضور آنها می‌تواند کارهای بسیاری رقم زند.

رئیس‌جمهور گفت: در سفر اول به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور در شهرستان‌ها را نداشتیم اما این محقق خواهد شد تا به برخی از شهرها سفر کنیم و در سفرهای بعدی هم خدمت مردم استان خواهیم رسید. 

وی تأکید کرد: خبرهای خوش بسیاری از آذربایجان شنیده‌ایم و حتماً بعد از این نیز خواهیم شنید زیرا مردان و زنان فرهیخته بسیاری در این استان حضور دارند که اهل علم و دانش هستند و با امیدواری تمام شاهد گام‌های بلندی در سطح استان و کشور خواهیم بود. 

رئیسی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آینده روشنی خواهیم داشت و مشکلاتی که امروز موجب رنج مردم است به‌دست جوانان رفع می‌شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه وضعیت مصوبات سفر و مصوبات دور دوم به مردم اعلام خواهد شد، گفت: مهم‌ترین مسئله رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و مسکن است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما باید کامل شود.

تمدان آذربایجان پشتوانه عظیم فرهنگی برای جهان اسلام است

تمدان آذربایجان پشتوانه عظیم فرهنگی برای جهان اسلام است

انتهای پیام
captcha