اختتامیه نهمین مرحله استانی مسابقات قرآن فنی و حرفه‌ای در بوشهر برگزار شد+ عکس
کد خبر: 4155988
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

اختتامیه نهمین مرحله استانی مسابقات قرآن فنی و حرفه‌ای در بوشهر برگزار شد+ عکس

آیین اختتامیه نهمین مرحله استانی مسابقات قرآن فنی و حرفه‌ای بوشهر با اعلام برگزیدگان امروز، 27 تیرماه به‌کار خود پایان داد.

اختتامیه مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآنی فنی و حرفه‌ای بوشهر

عبدالمجید دراهکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر، در جریان اختتامیه مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآنی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما علاوه بر حفظ و ترتیل قرآن، ترویج و عمل به پیام‌های آسمانی است.

وی آیات الهی قرآن کریم را به‌ مانند نوری در سعادت دنیوی و اخروی سایر اقشار و به خصوص بنیان خانواده‌ها دانست و افزود: قرآن پرورش‌دهنده اخلاق است و باید قدر  آن‌را بدانیم، در واقع قرآن برنامه حیات‌بخش و آسمانی است تا مردم با عمل به آن در ابعاد مختلف زندگی به سعادت دنیا و آخرت برسند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به این مطلب که تعداد ۵۰ نفر از کارکنان آقا و بانو از این اداره‌کل و خانواده‌های آنها و شاغلان آموزشگاه‌های آزاد در این دوره از مسابقات حضور داشتند، گفت: شرکت‌کنندگان در  این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، صوت و لحن، قرائت ترتیل، اذان، نهج‌البلاغه و مفاهیم به رقابت پرداختند‌.

وی افزود: غلامرضا عبدالهی در رشته مفاهیم کارکنان، تهمینه موجی و معصومه ستونی مشترکاً در رشته نهج‌البلاغه کارکنان، سید‌محمدجواد هاشمی در رشته قرائت تحقیق، اکبر جماله در رشته اذان کارکنان، محمدرضا پیمان در رشته حفظ ۸ جزء، ابوالقاسم دُربین در رشته اذان فرزندان کارکنان، مطهره پیمان در رشته حفظ جزء ۳۰ فرزندان کارکنان، زلیخا حیاتی در رشته قرائت ترتیل بخش بانوان، اکرم معینی در رشته مفاهیم خانواده کارکنان حائز رتبه‌های برتر در هر رشته شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محمدرضا محمدی‌باغملایی داوری رشته قرائت و ترتیل آقایان، رضا یوسفی داوری رشته اذان و حفظ آقایان و بانوان، نرجس شریف‌زادگان داوری رشته ترتیل و حفظ بخش بانوان را در این دوره عهده‌دار بودند، تصریح کرد: با توجه به اینکه محمدرضا پیمان به‌عنوان نفر برتر رشته قرائت ترتیل انتخاب شده بود و همزمان نیز در رشته حفظ ۸ جزء شرکت کرده بود، طبق دستورالعمل اجرایی مسابقات و نظر داوران، حمید باقری که در رشته قرائت ترتیل حائز رتبه دوم این رشته شد به مسابقات منطقه‌ای اعزام می‌شود.

یادآور می‌شود، در آیین اختتامیه مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآنی سازمان فنی و حرفه‌ای که امروز،27 تیرماه برگزار شد از محسن پیمان، به‌عنوان نونهال ۵ ساله قرآنی شرکت‌کننده در مسابقات، از سوی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تجلیل و تقدیر ویژه صورت گرفت.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha