اجرای طرح شاخص بیمه دانشجویی و زنان خانه‌دار در بوشهر
کد خبر: 4178851
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
مدیرکل تأمین اجتماعی بوشهر:

اجرای طرح شاخص بیمه دانشجویی و زنان خانه‌دار در بوشهر

مدیرکل تأمین اجتماعی بوشهر گفت: طرح‌های شاخص بیمه‌ای ویژه دانشجویان و زنان خانه‌دار با تمرکز بر سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر اجرا شده و مورد استقبال جامعه هدف قرار گرفته است.

محمدجواد بازدرهوا

محمدجواد بازدرهوا، مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، با بیان اينکه بر اساس ارزیابی صورت گرفته این اداره‌کل از سوی سازمان تأمین اجتماعی در جایگاه نخست کشور قرار گرفت، اظهار کرد: کسب این رتبه ارزشمند حاصل کاری گروهی کارکنان اداره‌کل تأمین اجتماعی در استان بوشهر که با رویکرد جهادی از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی شایسته به هم‌استانی‌ها دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این ارزیابی مربوط به سه ماهه دوم سال‌جاری است که با تمرکز ویژه به حوزه‌های مختلف انجام شده است، افزود: اداره‌کل تأمین اجتماعی‌ استان بوشهر همواره با تمرکز به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و با برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم تلاش کرده تا سازمانی در مسیر تحول، عدالت اجتماعی، اعتماد و همچنین در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت رسانی به مردم باشد. 

بازدرهوا بیان کرد: همچنین در ارزیابی انجام شده شاخص‌های مختلفی از جمله ارائه خدمات غیر حضوری، تکریم ارباب رجوع، اجرای طرح‌های فراگیر خانواده‌های ایرانی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مدنظر قرار گرفت تا با تلاش‌های مؤثر انجام شده توسط همکاران اداره‌کل تأمین اجتماعی استان بوشهر به رتبه یک کشوری در بین سایر استان‌ها قرار گیرد.

این مقام مسئول گفت: اعتماد نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت استان بوشهر به بیمه تأمین اجتماعی مسئولیتی خطیر برای اداره‌کل ایجاد کرده که به تناسب این میزان از اعتماد خود را مکلف به خدمت‌رسانی شایسته به هم‌استانی‌ها می‌دانیم.

وی ادامه داد: طرح‌های بیمه ویژه زنان خانه‌دار، ورزشکاران و دانشجویان از جمله طرح‌های شاخص تأمین اجتماعی در استان بوشهر است که با استقبال خوبی همراه شده است و انتظار داریم سایر هم استانی‌ها و به‌ویژه دانشجویان نیز با هدف برخورداری از سابقه بیمه‌ای در ایام تحصیل از این مزیت مهم استفاده کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی بوشهر بیان کرد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی نیز اقدامات بسیار خوبی در جهت تحقق شعار سال انجام شده که مورد توجه ویژه جامعه هدف سازمان در استان بوشهر از جمله طرح بخشودگی جرائم، تقسیط بدهی کارفرمایان برای مرحله سوم و حذف سقف پرداخت حق بیمه از طریق غیرحضوری قرار گرفته است.

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha