آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در 14 منطقه استان فارس
کد خبر: 4211497
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در 14 منطقه استان فارس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از آغاز مرحله 14 گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان این استان خبر داد.

محمدمهدی متحدزاده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدمهدی متحدزاده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، اول اردیبهشت‌ماه در مراسم افتتاحیه مرحله 14 گانه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان فارس با اعلام این خبر گفت: مطابق روال سال‌های گذشته در مرحله 14 گانه، مسابقات قرآن دانش‌آموزان در 14 منطقه استان برگزار می‌شود.

وی نخستین منطقه را شهرستان داراب اعلام کرد و افزود: داراب در این مرحله میزبان متسابقان شهرهای جویم، زرین دشت و فورگ بود که روز گذشته، این مسابقات برگزار شد.

متحدزاده تصریح کرد: امسال مرحله 14 گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان به میزبانی شهرستان‌ها و مناطق داراب، خرامه، اشکنان، قیروکارزین، سرچهان، فیروزآباد، اقلید، ارسنجان، خشت وکمارج، ممسنی، سروستان، سپیدان، ناحیه یک شیرازو لارستان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امروز نیز شاهد مسابقات منطقه خرامه بودیم، هدف از برگزاری مسابقات قرآن را آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و عترت و کشف و پرورش استعداد‌های برتر قرآنی دانش‌آموزان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مسابقات خرامه نیز امروز با حضور 460 دانش‌آموز قرآنی، 57 داور و مسئولان شهرستان‌ها و مناطق خرامه، مرودشت، زرقان و دردودزن برگزار شد.

متحدزاده در پایان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان این مرحله به مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان فارس راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لیلا ایزدی خرامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۲۶
0
0
خدا قوت،چهارده معصوم علیهم السلام ،مصباح الهدی پشت و پناهتان.
captcha