مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری برگزار شد
کد خبر: 4212378
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری برگزار شد

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری به‌مناسبت گرامیداشت هفته کارگر، روز گذشته با حضور علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر و جمعی از متسابقان با رقابت بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر در تهران برگزار شد. 

این مسابقات امسال به سه شکل تلفنی، مجازی و حضوری در حال برگزاری است و کارگران به همراه خانواده‌هایشان در تمامی مقاطع سنی و از سراسر کشور در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

حسین فلاح خوش‌مشرب، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری در حاشیه این رقابت‌ها گفت: مسابقات امسال در رشته‌های حفظ جزء ۳۰، قرائت ترتیل،(آقایان و بانوان) صوت و لحن، مداحی و اذان(ویژه آقایان) و همچنین نقاشی ویژه کودکان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر رقابت مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری برگزار شد و هفته آینده مرحله نهایی این مسابقات از تاریخ هشتم تا نهم اردیبهشت ماه از بین راهیافتگان به بخش نهایی برپا و دهم اردیبهشت اختتامیه این مسابقات برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری افزود: از یک هزار و ۶۱۹ نفری که در این مرحله شرکت کرده‌اند، ۸۰۰ نفر از بانوان و ۸۱۹ نفر از آقایان هستند. همچنین در مرحله مقدماتی ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر به رقابت می‌پردازند و در نهایت برگزیدگان این مرحله به مرحله نیمه‌نهایی و در نهایت به فینال راه پیدا می‌کنند.

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری برگزار شد

انتهای پیام
captcha