آثار سیزدهمین جشنواره «فیلم مقاومت» در بوشهر اکران می‌شود
کد خبر: 1452872
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۴

آثار سیزدهمین جشنواره «فیلم مقاومت» در بوشهر اکران می‌شود

گروه هنر: مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از اکران آثار سیزدهمین جشنواره «فیلم مقاومت» در یازده نقطه این استان خبر داد.

مصطفی مردانی، مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، گفت: اکران سراسری فیلم‌های سیزدهمین جشنواره مقاومت در استان بوشهر از دوم مهرماه به همراه فیلم‌های این جشنواره در موزه و یادمان سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری بندر دلوار و جزیره مقاوم خارگ نماد جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ویژه اکران می‌شود.

وی افزود: به دلیل تنوع و گستردگی برنامه‌های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت به عنوان یک الگو در سال‌های آینده نیز اجرا می‌شود و در تلاش هستیم جشنواره فیلم مقاومت در استان بوشهر را به یک رویداد فرهنگی ویژه در استان تبدیل کنیم.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام در 20 نقطه استان بوشهر از جمله پارک‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های علمیه، مدارس و برخی مکان‌های عمومی برگزاری آثار این دوره از جشنواره «فیلم مقاومت» اکران می‌شود و یازده شهر بوشهر، دیلم، گناوه، برازجان، اهرم، خورموج، دلوار، عسلویه، جم، دیّر و کنگان نیز میزبان فیلم‌های سیزدهمین جشنواره مقاومت در استان بوشهر هستند.

وی یادآور شد: افتتاحیه این مراسم نیز روز دوم مهرماه از ساعت 10 در سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر برگزار می‌شود.

مردانی در پایان اظهار کرد: سه فیلم از فیلم‌سازان بوشهری به نام‌های «حس مصنوعی» به کارگردانی فریبا نجفی، «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و «حنانه» به کارگردانی داریوش غذبانی در تالار وحدت تهران نمایش داده می‌شوند و مراسم افتتاحیه نیز با حضور لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان ارشد فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌های شهدا و جانبازان، هنرمندان و سینماگران کشور و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار می‌شود.

captcha