هیئت امنای اماکن مذهبی گناوه و دیلم حساب بانکی خود را فاش نکنند
کد خبر: 4008467
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
به دنبال سودجویی افراد ناشناس؛

هیئت امنای اماکن مذهبی گناوه و دیلم حساب بانکی خود را فاش نکنند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گناوه و دیلم از تماس افراد سودجو با هیئت امنای اماکن مذهبی این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: سودجویان طی تماس با هیئت امنای اماکن و مقابر مذهبی درخواست شماره کارت بانکی برای واریز وجوهاتی از سوی ادارات دولتی و اوقاف کرده‌اند.

افشای حساب بانکی مراکز مذهبی در بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، حسین غلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گناوه و دیلم امروز پنجم آبان‌ماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گفت: به تازگی افرادی سودجو، تماس‌هایی با برخی از هیئت امنای اماکن مذهبی شهرستان گناوه و دیلم برقرار کرده و به بهانه واریز اعتبارات برای ساخت و مرمت اماکن مذهبی درخواست شماره کارت بانکی کردند و خود را نیز به‌عنوان  پرسنل سازمان اوقاف وامور خیریه معرفی کرده اند.

وی ضمن تأکید بر لزوم رعایت روند قانونی و رسمی مساعدت‌های مالی ادارات و سازمان‌های دولتی بیان کرد: هرگونه مساعدت مالی عمرانی به اماکن مذهبی، فقط از طریق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و یا دیگر ادارات مربوطه به‌صورت قانونی و رسمی صورت می‌پذیرد.

غلامی افزود: برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی و کلاهبرداری توسط افراد سودجو از ارائه حساب بانکی اماکن مذهبی و اعلام مشخصات حساب بانکی حقیقی و یا حقوقی به‌صورت تلفنی و یا حضوری به افراد ناشناس بجد پرهیز شود.

رئیس اداره اوقاف گناوه و دیلم در ادامه بیان کرد: از هیئت امنای بقاع متبرکه و مذهبی خواسته شده درصورت تماس افراد مذکور هیچگونه اطلاعاتی پیرامون حساب بانکی خود و اماکن مذهبی مناطق خود در اختیار این کلاهبرداران قرار ندهید و همچنین شماره تماس‌هایی را که افراد سودجو تاکنون از آنها استفاده کرده‌اند، شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۲۸۱۳۳ و  ۰۹۳۹۰۵۳۵۰۸۷ است و از مسئولین امر درخواست می‌شود به هیچ وجه پاسخی به آنها ندهند.

 

 

انتهای پیام
captcha