درخشش ۱۶ معلم بوشهری در جشنواره کشوری محتوای چندرسانه‌ای
کد خبر: 3987970
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

درخشش ۱۶ معلم بوشهری در جشنواره کشوری محتوای چندرسانه‌ای

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر از درخشش ۱۶ معلم بوشهری در جشنواره کشوری محتوای چندرسانه‌ای خبر داد و گفت: ۷۸ اثر از فرهنگیان دوره ابتدایی استان بوشهر در این جشنواره بررسی شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، محمود قاسمی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر  امروز، 11 مردادماه با حضور در جمع اصحاب رسانه از کسب مقام معلمان بوشهری در جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری قطب‌های کشوری ارزیابی و تولید محتواهای آموزشی مستقر در استان‌های مرکزی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های استان تهران، یزد و اردبیل برگزار شد.

وی اضافه کرد: جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه‌ای با هدف تقویت انگیزه‌های معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب معلمان با رویکرد حل مسئله در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری برگزار شد.

قاسمی به دیگر اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف اصلی این جشنواره، شناسایی ظرفیت‌های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری و تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست ساز معلمان مطابق با برنامه درسی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر از ارسال دو هزار و ۸۱۲ اثر از سوی معلمان آموزش ابتدایی سراسر کشور به این جشنواره خبر داد و تشریح کرد: ۷۸ اثر از فرهنگیان دوره ابتدایی استان بوشهر در این جشنواره بررسی شد.

وی افزود: در پایه اول ابتدایی آمنه ده‌قایدی و اعظم رنجبر از شهرستان‌بوشهر، زهرا راهدار از شهرستان دشتستان، عبدالحسن میرزایی از شهرستان جم، ساناز عجم از شهرستان گناوه، محترم مقدسی پور از شهرستان عسلویه و راحیل بخشا از منطقه بردخون موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

قاسمی با اشاره به اسامی افراد برتر این جشنواره اضافه کرد: فاطمه ترکان‌چرخ، سیده عادله شاروبندی، یدالله غلامی پور در پایه دوم، آسیه احمدپور برازجانی در پایه سوم، فرشته ملکی و راحیل باصولی در پایه چهارم همگی از شهرستان دشتستان، سمانه سعادت‌پور از شهرستان دشتی در پایه پنجم و سمانه شیخیانی و گیتی کامران از شهرستان بوشهر در پایه ششم در این جشنواره کشوری برگزیده شدند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha