لزوم ورود سپاه برای استقرار بیمارستان صحرایی در استان بوشهر
کد خبر: 3987719
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

لزوم ورود سپاه برای استقرار بیمارستان صحرایی در استان بوشهر

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان طی نامه‌ای مشترک به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی در استان بوشهر درخواست کمک کردند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، در پی شیوع مجدد و گسترده بیماری کرونا در استان بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سردار رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان طی نامه‌ای مشترک به سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست کردند که سپاه جهت اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی برای کمک به درمان بیماری کرونا در استان بوشهر اقدام کند.

در بخشی از این نامه آمده است: «از آن فرمانده گرانقدر تقاضا می‌کنیم به جهت وضعیت حاد بیماری کرونا و عدم توان پذیرش بیماران در بیمارستان‌های استان بوشهر به جهت اشغال کامل ظرفیت بیمارستان‌ها و کمبود کادر درمان و تجهیزات مورد نیاز، عنایت فرموده و با اعزام بیمارستان صحرایی مجهز، به همراه کادر درمان و همچنین تعدادی پزشک، پرستار و تجهیزات مورد نیاز به استان بوشهر موافقت فرمایید.
همچنین در این نامه ذکر شده است: به حسب گزارش مسئول محترم ستاد مقابله با بیماری ویروس کرونا، این استان، نیاز به 9 پزشک (متخصص عفونی، داخلی و بیهوشی) و 50 پرستار و 10 کمک پرستار دارد.»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha