اهدای هنرکارت به بانوی هنرمند و فعال قرآنی دشتی
کد خبر: 3987973
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

اهدای هنرکارت به بانوی هنرمند و فعال قرآنی دشتی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی، از اهدای هنرکارت به بانوی هنرمند و فعال قرآنی دشتی خبر داد و گفت: اعطای هنرکارت به اصحاب فرهنگ و هنر طرح بسیار خوب و مؤثری برای حمایت از این حوزه است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی، امروز 11 مردادماه در آیین تقدیر از هنرمند و فعال قرآنی اهل دشتی، گفت: هنرمندان قشر ویژه جامعه هستند که همواره در وضعیت‌های مختلف حضور داشته و همین مهم موجب رفع بسیاری از مسائل و مشکلات شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب این ویروس به همه مشاغل از جمله حوزه فرهنگ و هنر، اعطای هنرکارت به اصحاب فرهنگ و هنر طرح بسیار خوب و مؤثری برای حمایت از این حوزه است.

زارعی افزود: اجرای طرح هنرکارت در وضعیت کنونی توانسته باعث ایجاد انگیزه بین هنرمندان برای تولید آثار هنری شود که از ضروریات است.

وی بیان کرد: فرهنگ و هنر مولفه اثرگذار جامعه است که حمایت از فعالان این حوزه در قالب های مختلف می‌تواند دستاوردهای خوبی در دیگر زمینه‌ها به وجود آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی بیان کرد: این اداره در شرایط فعلی جامعه تا حد توان از اهالی فرهنگ و هنر در بخش‌های مختلف حمایت می کند.

گفتنی است، نرگس مرادی، مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حاج میرزا احمد دشتی نجفی شهر کاکی است که در سال 1394 مؤسسه را تاسیس کرده و در زمینه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و اجتماعی کارهای ارزنده‌ای در شهر کاکی انجام داده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha