امکان ثبت نام جاماندگان از دریافت تسهیلات کرونا محقق شد
کد خبر: 3987726
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

امکان ثبت نام جاماندگان از دریافت تسهیلات کرونا محقق شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با اشاره به امکان ثبت نام مجدد هنرمندان جامانده از دریافت تسهیلات کرونا گفت: هنرمندانِ بوشهری جامانده از دریافت تسهیلات کرونا، می توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند.

فاطمه کرم پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنای بوشهر گفت: هنرمندانِ این استان که از دریافت تسهیلات کرونا جامانده اند می توانند با مراجعه به سایت کارا، اطلاعات خود را تکمیل و ثبت نام کنند.
وی در ادامه بیان کرد: نظر به تمدید مهلت برخورداری از تسهیلات حمایتی کرونا تا پایان شهریور ۱۴۰۰، فعالان و مدیران کسب و کارهای مشمول متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی چنانچه تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند،‌ با مراجعه به سایت http://corona-kara.mcls.gov.ir ، نسبت به ثبت نام یا تکمیل مدارک اقدام کنید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به کسب و کارهای آسیب‌دیده از این بحران اشاره کرد و افزود: این تسهیلات ۱۲ درصدی در سه سقف به صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که در سامانه کارا ثبت ‌نام کرده باشند، تعلق می ‌گیرد.
کرمپور خاطرنشان کرد: بخش فرهنگ و هنر از اسفندماه ۹۸ تا کنون بدلیل شیوع ویروس کرونا متاسفانه دچار خسارات های شدیدی شده که همچنان با ادامه این بیماری این خسارات ادامه دارد.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha