درخشش ۳ هنرجوی بوشهری در مسابقات فرهنگی ـ هنری دانش آموزان کشور
کد خبر: 3987021
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

درخشش ۳ هنرجوی بوشهری در مسابقات فرهنگی ـ هنری دانش آموزان کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر با کسب رتبه‌های برتر کشوری در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور خوش درخشیدند.

فاطمه کرم‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از درخشش هنرجویان هنرستان فاطمیه(س) بوشهر در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خبرداد و گفت: سه نفر از هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا فاطمیه(س) بوشهر در مسابقات فرهنگی و هنری، موفق به کسب مقام برتر و برگزیده‌ کشوری شدند.

کرم‌پور با اشاره به مقام‌های کشوری کسب شده توسط این دانش‌آموزان بیان کرد: ملیکا استادزاده پایه‌ دوازده انیمیشن برنده‌ کشوری در رشته‌ «تولید پادکست»، آنیتا حیدری پایه‌ی دوازده گرافیک برنده‌ کشوری در رشته‌ «تصویرسازی» و فاطمه قاسمی پایه‌ دهم گرافیک برنده‌ کشوری در رشته‌ «آب مرکب» مقام های برتر کشوری در این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به موفقیت کسب شده از سوی دانش آموزان مدرسه فاطمیه(س) در بخش شهرستان این مسابقه تصریح کرد: امسال در مرحله‌ شهرستان ۲۳ نفر از هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا فاطمیه بوشهر در رشته‌های دکوپاژ، تصویرسازی، طراحی، انیمیشن، تولید پادکست و… حائز مقام اول شدند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۱۳ نفر مقام اول استان را کسب کرده و به مرحله‌ کشوری راه یافتند و در مرحله‌ پایانی، از بین تمام دانش‌آموزان کشوری، مقام اول را کسب کردند.

کرم‌پور با تاکید بر لزوم شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان تصریح کرد: ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی های هنرجویان در تولید آثار و متناسب با نیاز جامعه و استفاده از آنها در فرایند هنرآموزی  از اهداف اصلی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان بیان کرد: از اولیا و هنرآموزان هنرستان فاطمیه(س) بوشهر که از هیچ کوشش و تلاشی در به ثمر نشستن این موفقیت دریغ نکرده و همواره یاریگر هنرستان بودند، کمال تشکر را دارم و این موفقیت را به هنرجویان تبریک می‌گویم. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha