توزیع ۲۵۰ فقره جهیزیه در روز عید غدیر
کد خبر: 3986478
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

توزیع ۲۵۰ فقره جهیزیه در روز عید غدیر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از قربانی یک هزار و ۳۴۱ رأس دام در عید قربان خبر داد و گفت: به‌مناسبت عید غدیر، برنامه‌های حمایتی مختلفی در نظر داریم که از این میان توزیع ۲۵۰ فقره جهیزیه در روز عید غدیر میان نوعروسان تحت حمایت در دستور کار است.

محمد رضا میری، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، امروز چهارم مرداد با حضور در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، گفت: در عید قربان یک هزار و ۳۴۱ رأس دام سبک و سنگین ذبح شد و گوشت آن بلافاصله در بین نیازمندان توزیع شد.

میری از افزایش ۵۷درصدی ذبح و قربانی دام در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۹۱ درصد از خانوارهای تحت حمایت در روز عید قربان از گوشت گرم برخوردار شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر به برنامه‌های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: توزیع یک هزار و ۳۳۱ دستگاه کولر گازی شروع شده است که تا روز عید غدیر ادامه دارد.

وی از توزیع ۲۵۰ فقره جهیزیه در روز عید غدیر میان نوعروسان تحت حمایت خبر داد و اضافه کرد: به همین مناسبت ۲۸ واحد مسکونی به ارزش ساخت هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تحویل خانوارهای نیازمند می‌شود.

میری با اشاره به توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ادامه داد: فضای سازی محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، حامی یابی برای ایتام از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha