۱۵ زوج جوان دیری در انتظار دریافت جهیزیه
کد خبر: 3986154
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

۱۵ زوج جوان دیری در انتظار دریافت جهیزیه

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر با اشاره به انتظار ۱۵ زوج دیری تحت پوشش کمیته امداد برای دریافت جهیزیه، گفت: کمیته امداد می‌تواند تنها ۵۰ درصد هزینه تامین جهیزیه برای این ۱۵ زوج را تامین کند و مابقی باید از طریق خیران و کمک‌های مردمی تامین شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سید علی حسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان دیر امروز، سوم مرداد در گفت‌وگو با اصحاب رسانه با اشاره وضعیت زوجین تحت پوشش این کمیته، گفت: در حال حاضر ۱۵ زوج جوان مددجوی شهرستان دیر، در انتظار دریافت جهیزیه برای تشکیل زندگی مشترک خود هستند.
 
وی با اشاره به ارزش تقریبی هر سری جهیزیه بیان کرد: ارزش هر سری جهیزیه برای یک زوج جوان ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که کمیته امداد می‌تواند ۵۰ درصد این مبلغ را تامین و مابقی باید از طریق خیران و کمک‌های مردمی تامین شود.
 
حسینی با اشاره به روند اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در سال جاری افزود: از اول سال تاکنون ۱۹ سری جهیزیه برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان دیر تامین و به آنان اهدا شده است.
 
حسینی اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد را کمک به جوانان زیر پوشش برشمرد و تصریح کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش و ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدام‌های انجام شده از سوی کمیته امداد در راستای کمک به جوانان زیر پوشش بوده است.
 
وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha