بازدید فرماندار دیر از بیمارستان امام هادی(ع)
کد خبر: 4017741
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

بازدید فرماندار دیر از بیمارستان امام هادی(ع)

فرماندار دیر با حضور در بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر از روند رو به رشد این بیمارستان ابراز خرسندی کرد و گفت: بیمارستان امام هادی(ع) در ابتدای آغاز به فعالیت از امکانات کمی برخوردار بود که خوشبختانه اکنون شاهد شکوفایی این مرکز درمانی در روند ارائه خدمات هستیم.

بازدید فرماندار دیر از بیمارستان امام هادی (ع)

به گزارش ایکنا از بوشهر، یونس باربرز، فرماندار دیر با حضور در بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر امروز 10 آذرماه از این بیمارستان بازدید کرد. در این بازدید احمد آخوندی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و سرپرست بیمارستان امام هادی(ع)، حجت‌الاسلام محمد رهبر دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان دیر و کارشناس فرهنگی بیمارستان و جمعی از مسئولان شهرستان وی را همراهی کردند.

باربرز ضمن ابراز خشنودی از شکوفایی و پیشرفت نسبی این بیمارستان گفت: بهداشت و درمان در اولویت و صدر همه برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد و بیمارستان امام هادی(ع) دیر در روز افتتاح هیچ امکاناتی نداشت و آرام آرام و با تلاش مردم و مسئولان اکنون شاهد شکوفایی نسبی این بیمارستان هستیم.

فرماندار دیر اضافه کرد: امکانات زیرساختی بیمارستان و روحیه ایثارگری نیروهای انسانی  نویدبخش است و باید با همت و تلاش مسئولان خدمات بهتری به مردم ارائه شود و در حال حاضر پزشک متخصص سونوگرافی و بیهوشی نیاز مبرم این بیمارستان است و با توجه به شرایط جامعه همگی باید همت کنیم تا مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود و باید در راستای توسعه بیمارستان و رفع کمبودهای آن از ظرفیت خیرین داخل و دیری‌هایی که مقیم خارج هستند، استفاده کرد.

وی گفت: کارکنان زحمتکش بیمارستان امام هادی(ع) دیر سعی کنند با بیماران و همراهان بیمار رفتار خوبی داشته باشند و ما تلاش خواهیم کرد تا حقوق معوقه نیروها و پزشکان مشغول در این بیمارستان برطرف شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و سرپرست بیمارستان امام هادی(ع) دیر گفت: از اول مهر امسال تاکنون ۷۰۰ عمل زایمان طبیعی و سزارین در این بیمارستان انجام گرفته است اما بیمارستان برای خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان نیاز به اعتبار و جذب پزشک متخصص به‌صورت طرحی و ثابت دارد که پیگیری اعتبارات برای  بیمارستان در سطح ملی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

آخوندی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان برنامه‌ریزی برای درآمدزایی و خدمات‌دهی مطلوب به بیماران دارد ولی با توجه به اینکه ۱۰۰ درصد نیروهای اداری و خدماتی به‌صورت شرکتی هستند، همه درآمد باید به حقوق نیروهای  شرکتی تعلق گیرد.

وی اظهار کرد: کمک بیشتر شهرداری‌ها برای جذب ماندگاری پزشکان و مانع‌زدایی در زمینه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی حوزه سلامت و همکاری بیشتر ادارات با بیمارستان دیر ضروری است.

انتهای پیام
captcha