۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد شهرستان دیر اهدا شد
کد خبر: 3983738
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد شهرستان دیر اهدا شد

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) از اهدای ۱۹ سری جهیزیه به زوج‌های جوان دیری خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری ۱۹ سری جهیزیه را در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به زوج‌های جوان نیازمند دیری اهدا کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم جشن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زاهر(س)، شامگاه 21 تیرماه در شهرستان دیر و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سیدعلی حسینی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دیر از اهدای 19 سرویس جهیزیه به نوعروس‌های این شهر خبر داد و گفت: در سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با کمک افراد خیر و مراکز نیکوکاری این امر نیکو پسند انجام شد.

وی هزینه تقریبی هر سری جهیزیه را قریب به 20 میلیون اعلام کرد و افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جارو برقی است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) نقش مردم در تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند را مهم و حیاتی برشمرد و تصریح کرد: اهدای کمک‌های مردمی نقشی مهم در تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند زیر پوشش نهادهای حمایتی دارد.

حسینی با اشاره به نوعروسان نیازمند دیگر که در نوبت دریافت جهیزیه هستند، بیان کرد: در زمان حاضر ۱۵ زوج دیگر در نوبت اهدا جهیزیه هستند که از همه افراد خیر و نیکوکار درخواست داریم کمیته امداد امام را در این امر خیر یاری دهند.

وی با اشاره به آمار اهدای جهیزیه در سال گذشته افزود: در سال گذشته تعداد ۵۳ جهیزیه به ارزش ۸۰۰ تقریبی میلیون تومان تامین و به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha